Coca-Cola HBC Hrvatska i Budi Foodie pomažu obrazovanje mladih darovitih kuhara

21.09.2018

Coca-Cola HBC Hrvatska i Budi Foodie pomažu obrazovanje mladih darovitih kuhara

U organizaciji Coca-Cole HBC Hrvatska i zaklade Budi Foodie u šibenskome restoranu Pelegrini održan je humanitarni marendin kojim su prikupljena sredstva za obrazovanje i stručno usavršavanje mladih talenata u gastronomiji.

 

Zakladu Budi Foodie utemeljio je Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar Pelegrinija, godinama vodećega hrvatskog restorana, a odnedavno i nositelja jedne Michelinove zvjezdice, da omogući obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.

 

Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj. Istodobno je u svojim društveno odgovornim projektima među ostalim usmjerena na mlade i razvoj njihovih vještina i talenata kako bi se povećala zapošljivost mladih te im pomogla u izgradnji uspješnih karijera.

 

„Suradnja sa zakladom Budi Foodie za nas je logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo razvoju hrvatskoga turizma i pomognemo mladima u profesionalnome razvoju. Nedostatak obrazovane radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora, pa ovom suradnjom želimo pridonijeti rješavanju toga problema. Coca-Cola HBC Hrvatska ima bogato i široko znanje o ugostiteljskome kanalu te najsuvremenijim svjetskim trendovima i rado ga dijelimo s našim kupcima i drugim zainteresiranim dionicima te ćemo se na tome području i dodatno uključiti. Pripremamo projekte kojima ćemo naše potencijale, bogato i široko znanje staviti u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih na njihovu korist, ali i korist poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu“, najavila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

 

 Budi Foodie želi omogućiti stvaranje novih generacija vrhunskoga ugostiteljskog profesionalnog kadra. Želimo graditi pozitivan stav među mladim ljudima o gastronomiji i ugostiteljstvu te im ukazati da je to izvrstan karijerni odabir koji omogućuje dinamičnu radnu okolinu, kreativno izražavanje, neprestano učenje te razmjenu znanja i iskustava s kolegama iz inozemstva”, istaknuo je Štefan.

 

Marendin u restoranu Pelegrini počeo je tvrdim i meko kuhanim jajima i pršutom, na koje se nastavio bogati slijed ribljih jela – kamenice, dagnje s porilukom i pancetom, marinirane srdele s povrćem, riblja marinada s grahoricama i tart od dagnja. Nakon toga su posluženi i juha s kuhanim (lešo) mesom, bakalar na brudet, ragu od sipe, jota, piletina i paprika. Marendin je završen uz lisnato tijesto i kremu  od smokava te slatke bajame i limun. Daroviti barmen Roman Rabik za dobrodošlicu je poslužio Jutrinni u Pelegriniju (liker Cointreau, shrub od kave i mrkve, pjenušac), koktel nadahnut kultnim Bellinijem, a uz desert je savršeno uklopio džin The Botanist, pojačan ličkim kozjim sirom,  Schweppes Citrus Tonic, sok od limuna, bitter od šljive i pjenu od hvarskoga rogača u koktelu Goat on the rocks.

 

O Coca-Coli HBC Hrvatska

 

Coca-Cola HBC Hrvatska jedna je od najvećih tvrtka u industriji bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj, a ujedno je i ovlaštena punionica tvrtke The Coca Cola Company. Coca Cola HBC Hrvatska jedina je tvrtka u državi koja proizvodi i distribuira Coca-Coline proizvode, među kojima je i Coca Cola, koja se u Hrvatskoj počela proizvoditi 1968. Sjedište je tvrtke u Zagrebu, gdje je smještena i punionica, a proizvodi se distribuiraju putem šest tvrtkinih skladišta i distribucijskih centara. Prodajna se ponuda tvrtke sastoji od vodećih robnih maraka Coca-Cole, Coca-Cole Zero, Fante i Spritea i robnih maraka pod ovlasnicom drugih tvrtka. Coca Cola HBC Hrvatska neprestano traži nove prilike kako bi proširila svoju prodajnu ponudu i tako omogućila potrošačima u Hrvatskoj što veći izbor svojih proizvoda. Tvrtka poduzima sve mjere u cilju osiguranja najviše kvalitete svojih proizvoda. Usto, snažan se naglasak stavlja i na održivi razvoj poslovanja, koji je usko povezan s održivim razvojem zajednica u kojima tvrtka posluje.

 

Coca Cola HBC Hrvatska dio je skupine Coca Cola HBC koja posluje u 28 država i opskrbljuje tržište od oko 595 milijuna stanovnika. Skupina je proglašena svjetskim predvodnikom u industriji napitaka u sklopu svjetskoga i europskoga Dow-Jonesova indeksa održivoga razvoja, a također je uvrštena i u indeks FTSE4Good. Dionice Coca-Cole HBC uvrštene su u najviši razred Londonske burze, tzv. premium listing (LSE: CCH), a kotiraju i na Atenskoj burzi (ATHEX: EEE). Za dodatne podatke posjetite mrežnu stranicu https://hr.coca-colahellenic.com/hr/.