Tvrđava Barone osvojila Grand Prix za odnose s javnošću

17.03.2017

Tvrđava Barone osvojila Grand Prix za odnose s javnošću

Jučer je u Zagrebu Hrvatska udruga za odnose s javnošću uručila nagradu Grand Prix Tvrđavi kulture Šibenik za komunikacijski projekt Više od stvarnosti – prva godina revitalizirane tvrđave Barone u kategoriji regionalna i lokalna samouprava.


Za najprestižniju nagradu za odnose s javnošću u Hrvatskoj ove godine prijavljen je rekordan broj projekata - njih ukupno 68. Pobjednike je odabrao stručni žiri sastavljen od 15 članova uglednih predstavnika tvrtki i javnog sektora, stručnjaka iz agencija za odnose s javnošću, predstavnika visokoškolskih ustanova i znanosti, odnosno katedri koje izučavaju upravljanje komunikacijama na čelu s predsjednicom Dariom Mateljak.

 

Dvjema revitaliziranim šibenskim tvrđavama  koje  nose laskave titule kulturnih atrakcija godine i najboljih komunikacijskih projekata u Hrvatskoj upravlja javna ustanova u kulturi Tvrđava kulture Šibenik koja je u nacionalnim i europskim okvirima sinonim za izvrsnost u upravljanju kulturnim dobrima, interpretaciji kulturno-povijesne baštine i organizaciji kulturno-umjetničkih događanja.

Nagrada struke za odnose s javnošću još jedna je u nizu potvrda uspješnog upravljanja kulturnom baštinom koje Tvrđava kulture Šibenik provodi na revitaliziranim šibenskim tvrđavama. Naša šibenska priča postala je primjer dobre prakse koju žele preslikati i ostali gradovi sa bogatom kulturnom baštinom na što smo iznimno ponosni.“, izjavila je Gorana Barišić Bačelić, ravnateljica Tvrđave kulture Šibenik.

 

Priznanja za uspješan rad Ustanove bilo je uistinu mnogo: na Danima komunikacija, digitalni sadržaji projekta revitalizacije šibenske tvrđave Barone ocijenjeni su najboljima u kategoriji „Inovativna upotreba tehnologija“ te osvojili prvo mjesto i nagradu Mixx 2016., dokumentarno-igrani film „Barone“ je proglašen najboljim hrvatskim filmom do 60 minuta na festivalu Zagreb Tourfilm Festivalu. Kao šlag na torti krajem godine Hrvatska turistička zajednica Tvrđavu Barone proglašava „Kulturnom atrakcijom 2016. godine“, a TZ Šibensko-kninske županije dodjeljuje joj „Zlatnu Boulu. Na međunarodnoj konferenciji povijesnih gradova u Solinu osvojili smo nagradu za najbolju Ustanovu koja se posebno istaknula aktivnostima zaštite i obnove kulturno povijesne baštine.

 

 

Od otvorenja 29. siječnja 2016. godine Tvrđavu Barone obišlo je preko 50 000 posjetitelja, a između srednjovjekovnih zidina održalo se 30 raznih programa. Klub prijatelja šibenskih tvrđava u danas broji preko 5000 članova ljubitelja šibenskog spomeničkog i kulturnog naslijeđa. U sklopu projekta „Naša baština, naša inspiracija“ naši članovi anketnim glasovanjem su odabrali spomenički detalj u staroj gradskoj jezgri čija je obnova financirana novcem od članarina. Gastro-kulturni centar Tvrđava Barone zaživio je kao platforma za predstavljanje lokalnih mikro, malih i srednjih poduzetnika. Digitalni sadržaji Tvrđave Barone među kojima se posebno ističe „proširena stvarnost“ prepoznati su od strane struke i šire javnosti kao inovativan i inspirativan način interpretacije kulturno-povijesne baštine.