Vodeći igrači globalne kozmetičke industrije otkrili Obonjan

07.05.2018

Vodeći igrači globalne kozmetičke industrije otkrili Obonjan

Dolaskom prvih gostiju početkom lipnja, kreće treća sezona na Obonjanu - jedinstvenom turističkom proizvodu na Jadranu, ali i šire. Aktualni prodajni rezultati govore kako predstoji vrlo uspješna turistička sezona tijekom koje će otok, ali i grad Šibenik posjetiti iznimno velik broj posjetitelja iz cijelog svijeta. Usprkos slabijem punjenu kapaciteta početkom godine, posljednjih mjesec dana realiziran je izniman doseg na razini prodaje. U ovom trenutku otok bilježi preko 80% popunjenosti kapaciteta u periodu od lipnja do sredine rujna.

 

Posebno intrigira podatak kako će otok u pred i post sezoni posjetiti velik broj međunarodnih kompanija te uživati u njegovim prirodnim i infrastrukturnim prednostima. Do danas je svoj dolazak početkom lipnja, te sredinom rujna najavilo nekoliko renomiranih tvrtki iz Francuske, Velike Britanije, SAD-a, Slovenije i Hrvatske. Nakon što je prošlo ljeto ugostio, između ostalih - IBM, krajem ovog ljeta na otoku boraviti će vodeće tvrtke iz globalnog kozmetičkog sektora poput Loreala, Nu Skina, Jo Malonea... Uz to, iako sezona službeno nije započela, trenutno se na otoku nalazi 300 gostiju iz SAD-a, koji su stigli mahom iz Miamija i predstavljaju svojevrsnu najavu međunarodne invazije na Obonjan u tekućoj sezoni.

 

Mogućnost primanja velikog broja gostiju, koji je za ovu sezonu proširen na 1000 ležajeva s pedesetak novih smještajnih jedinica, pokazuje se idealnim za organizaciju događanja za potrebe većih grupa. Trenutno stanje rezervacija bilježi najavu dolaska gostiju iz preko 40 zemalja svijeta, a predvode ih gosti iz Velike Britanije, Švedske, Sjedinjenih američkih država, zemalja Beneluksa, Slovenije, Njemačke, Austrije i Italije.

 

U sklopu otoka, gosti će ove sezone uživati u bogatoj ponudi programa po mjeri, baziranih na wellbeing konceptu, uz nastupe svjetski poznatih glazbenih izvođača, tematskih radionica, kulturnih događanja, seminara joge i meditacije, proširene bogate gastronomska ponude...

 

U odnosu na proteklu sezonu, uz nove smještajne jedinice unaprijeđen je i multimedijalni centar predviđen za održavanje tematskih predavanja, seminara, kulturnih događanja i raznih projekcija. U rad će biti puštene dvije nove jedinice gastronomske ponude te sportski sadržaji. Uz navedene prednosti koje otok i lokacije u okruženju grada Šibenika nude, iste su – pokazalo se -  očigledan mamac za privlačenje gostiju.