IQM Destination Šibenik u prvih šest mjeseci 2023. godine zabilježio ukupan porast zadovoljstva gostiju od 2% !
Temeljem ukupno 6.750 recenzija u periodu od siječnja do lipnja 2023. godine, gosti su kvalitetu usluga i proizvoda u destinaciji ocijenili s 92/100, odnosno 2% većom kvalitetom u odnosu na prethodnu 2022. godinu.
Čak 5% više gostiju ove se godine odlučilo ocijeniti kvalitetu određenih segmenata u destinaciji kroz komentiranje i dijeljenje svojih dojmova putem različitih online platformi.
Atrakcije ove rado posjećene dalmatinske destinacije ocjenjene su kvalitetom 90/100 temeljem 1.209 recenzija. Ugostiteljskim objektima dodijeljena je ocjena 92/100 na osnovi 1.730 recenzija, a privatni smještaj također bilježi 92/100 s 237 recenzija.
Povećanje zadovoljstvom kvalitete od 9% zabilježeno je u kampovima; 89/100 s 237 recenzija, dok hoteli s 89/100 i 135 recenzija bilježe povećanje od 1%.
Veliki udio dionika u turizmu Šibenika prima vlastite izvještaje kvalitete što im daje mogućnost za usporedbu s konkurencijom i ostalim destinacijama u Hrvatskoj, ali i u svijetu. Upravo integriranim upravljanjem kvalitetom, kao i mogućnošću da dionici primaju vlastite izvještaje te se uspoređuju s konkurencijom u svijetu, zajednički se kreira kvaliteta te jača prepoznatljivost destinacije.
Grad i Turistička zajednica grada Šibenika omogućili su turističkim djelatnicima preduvjete za kvalitetan rad kroz suradnju i koordinaciju aktivnosti. Uz veliki broj organiziranih događanja, na ovaj su način kvalitetno se pripremili dolazak gostiju.
Težiti destinacijskoj kvaliteti od minimalno 92/100 cilj je svih nas jer upravo na taj način potičemo kvalitetan omjer cijene i kvalitete, a naposljetku i zadovoljstvo gosta što je zapravo najjača promocija Šibenika. Unatoč povećanju cijena, naši gosti osjećaju da je isto popraćeno i povećanjem kvalitete što je u ovom osjetljivom razdoblju prelaska na euro, osobito važno za budućnost šibenskog turizma, smatra direktor Turističke zajednice grada Šibenika, Dino Karađole, te ovim putem poziva sve partnere u destinaciji da i u drugoj polovici 2023. godine dokažu kako Šibenik može zadržati postojeću kvalitetu, bez sezonskih oscilacija u razdoblju svih popunjenih kapaciteta.
Inače, u projektu „Integriranog upravljanja kvalitetom“ pod nazivom „IQM Destination Šibenik“ u koji su uključeni mnogobrojni dionici na području destinacije, periodično se izvještava o kvaliteti usluge i zadovoljstvu gostiju turizmom na području grada Šibenika. Rezultati i mjerenja periodično se uspoređuju s prošlogodišnjim rezultatima te se zahvaljujući dobivenim rezultatima mogu uvesti potrebna poboljšanja.
Objavljeno: 26.07.2023, 11:18h