U okviru projekta revitalizacije tvrđave sv. Mihovila osmišljen je slogan i vizualni identitet pod kojim će se kulturna turistička ponuda Šibenika ubuduće predstavljati na turističkom tržištu. Vizualni identitet čini stilizirana kupola Katedrale sv. Jakova i šarena mreža povijesne gradske jezgre. Osnovni slogan glasi „Grad je pozornica“.
Vizualni identitet i slogan izradila je šibenska agencija kreator[atk] u suradnji sa samostalnim dizajnerom Antoniom Šunjergom. Nastali su kao plod kreativnog rada, oslonjenog na rezultate istraživanja javnog mišljenja, provedenog na 250 ispitanika iz 33 grada u Hrvatskoj.
„Tijekom istraživanja, ispitanici su gotovo jednoglasno izabrali Katedralu sv. Jakova kao najprepoznatljiviji simbol Šibenika i u kulturnom i u turističkom smislu. Stoga je odluka oko izbora motiva za znak i logotip bila relativno jednostavna. Slogan je nastao kroz analizu događanja u gradu, kad smo shvatili da se koncerti, zabave, izložbe i ulične prodaje odvijaju na više od četrdeset lokacija, te da cijeli grad ljeti postane jedna velika pozornica.“ rekao je na prezentaciji Krešimir Grubić, jedan od autora projekta.
Na današnjem predstavljanju vizualnog identiteta i slogana okupili su se predstavnici županijskih i gradskih službi, turističkih zajednica grada i županije, muzeja, knjižnice, konzervatorskog odjela, te predstavnici medija. U ime Grada Šibenika pozdravio ih je zamjenik gradonačelnika Grada Šibenika mr.sc. Danijel Mileta: „Kulturni turizam je jedan od puteva kojim bi Šibenik trebao ići i koji trebamo razvijati; on upotpunjuje kompletnu sliku grada, njegove potencijale i u konačnici njegov ukupan razvoj.
Matija Bumbak, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika, naglasio je važnost zajedničkog nastupa kulturne i turističke ponude na tržištu: „Kulturni turizam spada među najbrže rastuće grane turizma. Turisti motivirani kulturnom ponudom dolaze i izvan špice sezone, zadržavaju se dulje i troše više od prosjeka. Otvorenjem ljetne pozornice na Tvrđavi sv. Mihovila, kulturna turistička ponuda Šibenika podići će se na još višu razinu“
Vizualni identitet kulturne turističke ponude Šibenika koristit će se prvenstveno u turističkoj promociji kulturnih događanja na Tvrđavi sv. Mihovila, ali i promociji cjelokupne kulturne baštine i događanja u Šibeniku. Želja nositelja projekta je da promocija zajedničkog vizualnog identiteta kulturne i turističke ponude bude prvi značajni korak u objedinjavanju dva svijeta koja imaju mnogo dodirnih točaka.
Projekt izgradnje ljetne pozornice na tvrđavi svetog Mihovila, ukupne vrijednosti 1.666.388,90 €, sufinanciran je od strane Europske unije, kroz program IPA IIIC-BRI u iznosu od 60,01% navedenog iznosa.
Objavljeno: 02.04.2014, 12:13h