Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Grad Šibenik sklopio tri ugovora o isporuci različitih vrsta komunalnih spremnika

Grad Šibenik sklopio tri ugovora o isporuci različitih vrsta komunalnih spremnika

 

 

 

Grad Šibenik sklopio je s tvrtkom GRADATIN d.o.o. iz Sesveta ugovor o nabavi i isporuci 150 kontejnera zapremine 1100 litara srebrene boje, odnosno vruće cinčanih spremnika za komunalni otpad, čija vrijednost isporuke roba iznosi 368.250 kn.

Potpisan je i ugovor s tvrtkom TEHNIX d.o.o. iz Donjeg Kraljevca o nabavi dva pres-kontejnera zapremine 10 m3 i sile prešanja preko 300 kN  čija vrijednost isporuke iznosi 128.750 kn.

'Pres-kontejner je ime dobio zbog svoje opremljenosti hidrauličnom prešom koja sabija otpad te ga tako osjetno više stane na manje prostora, čime se štiti okoliš. Pres-kontejner sigurno i hidraulički zatvara sabijeni otpad i onemogućava njegovo eventualno rasipanje i onečišćavanje okoliša. To je suvremen način sakupljanja otpadnog papira, kartona, pet ambalaže, plastike, organskog otpada i sl., uz velike uštede kako u transportu tako i u količini tradicionalnih posuda za smeće. Grad Šibenik je prije dvije godine nabavio dva ovakva kontejnera za Kaprije čime je riješio većinu problema oko sakupljanja otpada na tom našem naseljenom otoku.', pojasnio je zamjenik šibenskog gradonačelnika mr.sc. Danijel Mileta

Treći je ugovor Grad Šibenik potpisao s tvrtkom STRAŽAPLASTIKA d.d. iz Huma na Sutli o nabavi 600 zelenih kanti zapremine 120 litara, 600 zelenih kanti zapremine 240 litara i 50 žutih kontejnera zapremine 1100 litara za komunalni otpad od polietilena visoke gustoće, tzv. HDPE spremnika, čija vrijednost iznosi 309.813 kn.

Navedene cijene uključuje sve troškove nabave robe, transporta do Gradske čistoće d.o.o. u Šibeniku, montažu, rada i materijala za stavljanje u funkciju, takse, poreze, režije, osiguranje, ispitivanje i dokazivanje kvalitete, edukaciju osoblja korisnika, servisiranje i zamjenu komponenti i rezervnih dijelova u jamstvenom roku, isporuku tehničke dokumentacije i uputu za rukovanje na hrvatskom jeziku i odgovarajuću atestnu dokumentaciju.

'Svi želimo ljepši i čišći grad, a spremnici iz ova tri ugovora, koja je realizirao Grad Šibenik, pomoći će poduzeću zaduženom za održavanje čistoće i odlaganje komunalnog otpada, tj. Gradskoj čistoći d.o.o., u toj misiji. Još jednom smo putem Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost uštedili gradskom proračunu 40% vrijednosti investicije.', kazao je mr.sc. Danijel Mileta.

Rok za dostavu i montažu predmeta nabave iz svih triju ugovora iznosi 50 kalendarskih dana od dana potpisa ugovora.

  Objavljeno: 10.12.2015, 09:56h