Grad Šibenik će omogućiti hrvatskim otočnim proizvođačima, udruženim u „Poslovni klaster -Hrvatski otočni proizvod“ da se prezentiraju i pronađu svoje kupce ne samo među turistima, već i da postanu konkurentni u svakodnevnoj ponudi, zaključeno je na današnjem sastanku gradonačelnika Šibenika Željka Burića, pročelnice za pomorstvo, promet i otočni razvoj Šibensko-kninske županije Jadranke Fržop i predsjednika klastera Ivana Nimca.
Pročelnica Jadranka Fržop naglasila je potrebu podrške projektu ne samo sa županijske razine, već i s razine jedinica lokalne samouprave, s obzirom da je riječ o održivom projektu koji je do sada okupio proizvođače s 21 hrvatskog otoka. „Otoci šibenskog arhipelaga imaju puno toga za ispričati iz svoje povijesti i pretočiti to u proizvod, ponuditi ga na tržištu i- ono najvažnije- omogućiti da se proizvodi i stvara na samim otocima. Nije riječ o velikim serijama proizvoda, ali baš tu leži njihova vrijednost i posebnost.“, kazala je pročelnica Fržop, te zatražila podršku Grada Šibenika u iznalaženju prostora u kojem bi se hrvatski otočni proizvodi mogli plasirati.
Predsjednik klastera Ivan Nimac, koji je došao u pratnji Marija Šmita, proizvođača s otoka Prvića, te predsjednika Mjesnog odbora Zlarin i člana Otočnog vijeća Šibensko-kninske
županije Valdimira Bunete, zahvalio je na podršci Šibensko-kninskoj županiji, te kazao: „Pored ljetne turističke priče, koja se odvija uglavnom u suvenirnicama, kao i nekih sajmova, želimo trajno biti prisutni sa svojim proizvodima i u Šibeniku. Hrvatski otočni proizvod je zapravo priča ljubavi prema svom otoku i povijesne baštine koju nastojimo oživjeti. Ima puno ideja, želja i sposobnosti no plasman je ono u čemu ljudi traže pomoć i zato smo i oformili ovaj klaster.“
Gradonačelnik Željko Burić dao je punu potporu klasteru, te kazao kako će kvalitetne inicijative i projekti uvijek imati podršku Grada Šibenika. „Želimo da naši otočni proizvođači budu dostojno prezentirani i u Šibeniku; kroz naš projekt Kuća Mediterana, hrvatski otočni proizvođači mogli bi se kvalitetno predstaviti i biti dio jedne šire mediteranske priče. Pored toga, suvenirnica na tvrđavi Barone, koja je sastavni dio revitalizacije tvrđave, također bi mogla u jednom svom dijelu biti otočni prodajno-prezentacijski centar.“, naglasio je gradonačelnik Burić.
Oznaku svake godine proizvođačima s 21 hrvatskog otoka i Pelješca dodjeljuje Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova Europske unije, a do sada su je dobila 183 proizvođača za 517 proizvoda.
Objavljeno: 24.02.2015, 11:00h