Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Implementacija rješenja e-grad

 

Ovaj tjedan Grad Šibenik je započeo s procesom implementacije projekta „e-grad“, jedinstvenog rješenja za upravljanje projektima i razvojem jedinica lokalne samouprave. Riječ je o projektu MICRO grupe, tvrtke koja je u dugogodišnjem radu s jedinicama lokalne samouprave bila u prilici prepoznati ključne probleme s kojima se u svakodnevnom radu susreću, uočiti njihove potrebe, identificirati strukturu i sadržaj potrebnih rješenja. Implementacijom rješenja e-grad Šibenik će kvalitetnije upravljati razvojem svojih projekata i to; od ideje do projekta u provedbi. Korištenjem rješenja će se također omogućiti i planirano ulaganje sredstava što će na koncu dovesti do kvalitetnijeg praćenja vlastitih resursa, a takvim modelom Grad Šibenik će biti spreman iste aplicirati pred fondove EU. Projekt e-grad je izrađen na platformi koja uključuje sve potrebne alate koji omogućuju korištenje prilagođenog rješenja za upravljanje razvojem jedinice lokalne samouprave. Proces razvoja i praćenja razvojnih projekata provodi se kroz e-RR-standard, metodološki pristup razvoja osmišljen i zaštićen od strane MICRO grupe. „e-RR-standard“ kao sastavni dio e-grada omogućuje prelazak puta od projektnog prijedloga (ideje) do samog projekta na način da svi sudionici znaju njegov status, a sve je usklađeno sa strateškim odrednicama i zakonskim regulativama Republike Hrvatske kao i sa smjernicama Europske unije. Vrijednost i značaj e-grada potvrđuje i činjenica da e-grad kao metodologija i baza podataka predstavlja zaštićeno srodno pravo autorskom pravu, a žig e-grad je trenutno u procesu zaštite intelektualnog vlasništva MICRO grupe d.o.o. Za realizaciju navedenog projekta, Grad Šibenik je potpisao ugovor s MICROgrupom na iznos od 50 000,00 kun+PDV, s time da je u ovom prvom tjednu softver već impementiran. U projektu sudjeluju svi gradski upravni odjeli , te je procjena kako će prilagodba, odnosno unos podataka od strane zaduženih zaposlenika iz svakog upravnog odjela trajati tri mjeseca.

  Objavljeno: 07.10.2009, 09:34h