Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

IQM Šibenik - integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji

IQM Šibenik - integralno upravljanje kvalitetom u destinaciji

 

 

IQM Destination (eng. Integrated Quality Management) jedinstven je projekt upravljanja kvalitetom destinacija autorica Đurđice Šimičić i Anamarije Cicarelli koji je unaprijedio djelovanje turističkog sektora u Hrvatskoj kroz niz edukacija turističkih djelatnika, mjerenja kvalitete, postavljanja standarada usluge i ponude te osnaživanja brenda destinacija.

Aktivnosti koje tim projekta IQM Destination donosi u Šibenik kreirane su s ciljem gospodarskog jačanja cijele zajednice, osnaživanja suradnje, sinergije u destinaciji i poticanja izvrsnosti.

 Turistička zajednica grada Šibenika nastavlja  s aktivnostima projekta IQM - Destinacija Šibenik, temeljem ukupno 18.000 recenzija gosti su kvalitetu usluga i proizvoda u destinaciji ocijenili s 90/100, odnosno dva posto većom kvalitetom u odnosu na 2023. godinu.

Uvijek rado posjećene atrakcije, njih 17 ( koliko se trenutno mjeri) ocijenjene su kvalitetom 89,77 na osnovi 4.002 recenzije.

Usluga i gastro užitak u ugostiteljskim objektima Šibenika izuzetno su visoko ocijenjeni, s čak 89,5/100, na osnovi 3.728 recenzija, što potvrđuje stalni napredak, odličan odnos cijene i kvalitete, gostoljubivost i težnje prepoznatljivosti Šibenika kao prepoznatljiva gastro destinacija.

Povećanje zadovoljstvom kvalitete od šest posto zabilježeno je u kampovima; 89.77/100 na osnovi 986 recenzija. Gosti koji su izabrali privatni smještaj ocijenili su svoj boravak sa 89,6/100, dok 13 mjerenih hotela ima ocjenu 90.6/100

Ukupnim porastom zadovoljstva gostiju od čak dva posto, turistički djelatnici Šibenika dokazuju svoju ustrajnost u kvaliteti.

TZ grada Šibenika potiče sve dionike da teže destinacijskoj ocjeni od 90/100, da se zahvale svim ovogodišnjim gostima na ocjenama i komentarima te odgovore na sve dobivane recenzije. Odgovorima na recenzije gostiju pokazujemo zahvalnost, profesionalnost i potičemo gosta na povratak, osnažujemo emociju i preporuku koja je najbolji marketinški alat za dolazak novih gostiju.

Kvaliteta turističke ponude i dalje je  ključan čimbenik odabira destinacije, a gosti sve više traže visoku razinu kvalitete cjelokupne

  Objavljeno: 18.12.2024, 13:22h