Istraživanje je pokazalo da većina turista u Šibenik dolazi vlastitim automobilom, Nakon automobila, po popularnosti slijede autobusni i avionski prijevoz. Organizirani brodski prijevoz iz drugih gradova do Šibenika u ovom trenutku ne postoji. U lokalnom prijevozu prednjači korištenje osobnog automobila (58%) i autobusa (21%). Intermodalne oblike lokalnog prijevoza ispitanici smatraju kompliciranima (38%) i neudobnima. (34%). Najvažniji uzroci takvog stava su nemogućnost planiranja puta putem interneta i loša organizacija prodaje karata. Većina ispitanika (60%) bi koristila javne bicikle tijekom ljeta po cijeni od 5 do 7 kuna po satu, kad bi ih mogli preuzimati i ostavljati na različitim lokacijama. Između 52 i 74 posto ispitanika rado bi koristili lokalne brodske linije koje povezuju Šibenik, NP Krka, Skradin, plažu Banj, Mandalinu, Jadriju, Srimu, Vodice, Zablaće, Solaris i Brodaricu, uz uvjet cjenovne i vremenske prihvatljivosti. Zato je već sad potrebno započeti s procesom planiranja uvođenja usluge javnih bicikala u Šibeniku, te planiranja optimiziranog, udobnog i jeftinog brodskog prijevoza kako bi, možda već i iduću sezonu značajno rasteretili lokalne prometnice i podigli kvalitetu života u Šibeniku.
Projekt INTERMODAL (INTERmodality MOdel for the Development of the Adriatic Littoral zone) sufinancira Europska komisija u okviru programa IPA Jadranske prekogranične suradnje. Ukupna vrijednost projekta je 2.000.000,01 €. Vrijednost dijela projekta kojeg provodi Grad Šibenik je 200.000 €, od čega EU sufinancira egija Marche, regija Apulia, regija Emilia Romagnia, grad Ancona, grad Jesi i tvrtka Conerobus iz Ancone. Albaniju predstavlja Ministarstvo javnih radova i prijevoza i grad Vlora. Više informacija o projektu možete pronaći na internet stranici www.intermodality.eu .
Objavljeno: 18.10.2013, 12:52h