Prema podacima Ministarstva financija, odnosno središnjeg ureda Porezne uprave - Šibenik je za protekle Adventure zabilježio rast potrošnje od čak 31,18%u odnosu na prosinac 2017. godine i to za djelatnosti „I“ koja uključuje smještaj i pripremu i usluživanje hrane i pića, pa je tako iznos fiskaliziranih računa u navedenim djelatnostima s 12.015.464,18 kuna tijekom prosinca 2017. skočio na vrtoglavih 15.761.943,83 kuna u prosincu 2018. godine.
„Iza nas je još jedno sjajno izdanje Adventure, posebne, prepoznatljive i Šibeniku svojstvene blagdanske priče koja je i ove godine premašila očekivanja nas kao organizatora, ali i svih posjetitelja i sudionika programa. Veseli me što osim pozitivnih reakcija naših sugrađana to dokazuju i brojke. Nastavljamo i dalje graditi Adventuru kaonajbolji adventski program na obali.“, kazao je gradonačelnik Željko Burić.
U 28 dana, na četiri lokacije unutar stare gradske jezgre na kojima se odvijala Adventura organizirano je više od stotinu sadržaja, i to ne samo glazbeni. Tako se u sklopu programa na Trgiću u Ulici Jurja Barakovića predstavilo više od 20 šibenskih DJ-eva; u suradnji sa šibenskim glazbenicima okupljenim u M.S.A.Q. predstavljen je petodijelni program koji je okupio i brojne druge (ne samo) šibenske glazbenike u lepezi žanrova i pod nazivom City Sessions; gostovala su i četiri poznata hrvatska stand-up komičara, okupljeni u zagrebačku etiketu Lajnap… Osim središnjih događanja u Perivoju Roberta Visianija, odnosno u Adventurinom Parkiću, koji je predstavio više od 20 glazbenih događanja, uspješno su se izmjenjivali kvalitetni domaći sastavi s onim, nacionalno ili regionalno poznatim kao što je Vojko V, Letu Štuke, Mia Dimšić, Opća opasnost ili pak Nipplepeople koji su poručili: - Ako postoji nagrada za najbolji Advent, mi definitivno biramo Šibenik!, a osim brojnih Adventurista, oduševljenje nisu krili niti ostali izvođači.
Jedan od najvećih iskoraka ovogodišnje Adventure je kreativni, kontinuirani radionički program za najmlađe, koji je u Galeriji Matija u 25 dana ponudio 50 različitih sadržaja i radionicau kojima je sudjelovalo oko 1500 naših najmlađih sugrađana. Sam program Adventurice usko je vezan uz edukaciju o ekološkoj održivosti, odnosno uz glavnu temu šibenske Adventure, a realiziran je uz potporu i u suradnji s Nacionalnim parkom Krka.
Preko 30.000 kuna Adventura je prikupila u humanitarne svrhe koji su se skupljali akcijama Šibenik daruje, odnosno puštanjem lampiona sa šibenske rive i Adventurinom inicijativom Brijanje po parku, kada su šibenski bradonje prikupljali sredstva, a zauzvrat – ostali bez brade! Iznos je raspodijeljen na udrugu Aurora, Centar za odgoj i obrazovanje Šubićevac te za liječenje Hrvoja Dugopoljca.
Da Šibenik nije više grad koji živi samo ljeti, potvrdila je šibenska Adventura, prvi plastic-free advent u Hrvatskoj, koji je u prosincu 2018., uključujući i Doček Nove godine koji je po prvi put organiziran na trima binama, zabilježio oko 65.000 posjeta, a prema podacima Turističke zajednice Grada Šibenika, u odnosu na 2017. godinu, u periodu oko Dočeka, od 28. prosinca do 2. siječnja, ostvareno je i 10% više noćenja.
Objavljeno: 09.01.2019, 14:46h