Grad Šibenik redizajnirao je službenu internetsku stranicu (www.sibenik.hr) te je prilagodio potrebama građana.Osim jednostavnijeg i preglednijeg dizajna koji je prilagođen zaslonima svih uređaja, stranica nudi i nove sadržaje – internetske i mobilne aplikacije koje su namijenjene efikasnom pronalasku važnih informacija, poboljšanju kvalitete života građana, učinkovitijem i transparentnijem radu gradske uprave te u konačnici bržem razvoju grada Šibenika.
Građanima je na internetskoj stranici od danas dostupna rubrika „Prijava komunalnih problema“ u sklopu koje se dolazi do besplatne web i mobilne aplikacije Popravimo.hr. Posredstvom navedene aplikacije građanima se nudi cijeli spektar mogućnosti – od prijave komunalnih i prometnih infrastrukturnih problema do praćenja njihovog rješavanja. Svojim objavama, bilo da je riječ o upitima, pritužbama ili pohvalama, riječima i fotografijom „s terena“ korisnici aplikacije mogu pridonijeti podizanju kvalitete života u našem gradu.
Aplikacija Popravimo.hr građanima je dostupna u uobičajenim web trgovinama ovisno o operativnom sustavu mobilnog uređaja (App Store, Google play), a aplikacija se može koristiti na računalima, tabletima i mobilnim uređajima te nisu potrebni nikakvi programski alati ili dodatne instalacije za korištenje aplikacije. Komunalne službe Grada Šibenika navedenu aplikaciju uspješno koriste već godinu dana za potrebe komunikacije s ugovornim izvođačima kao što su tvrtke Pectus d.o.o., AS-Eko d.o.o, Signalizacija d.o.o. itd.
Na redizajniranim internetskim stranicama po prvi put dostupan je i Geoinformacijski (GIS) sustav grada Šibenika. Portal je namijenjen svim građanima, ali i potencijalnim investitorima, te omogućuje jednostavan i brz pristup informacijama o pravilima korištenja prostora i važećim prostornim planovima na administrativnom području Grada. Funkcionalnosti javnog portala omogućuju preklapanje i interaktivni pregled više odabranih slojeva prostornih planova na raznim kartografskim podlogama, ovisno o individualnim željama svakog korisnika.
Jedna od novosti je rubrika eUsluge u sklopu koje građani na jednom mjestu mogu pronaći obrasce za izravnu komunikaciju s nadležnim gradskim odjelima.
Cilj Grada Šibenika je u narednom periodu povećati broj online usluga kako bi se što više administrativnih postupaka u potpunosti provelo online putem.
Redizajn službene internetske stranice Grada Šibenika izradio je obrt Median-kreativna rješenja.
Objavljeno: 01.06.2020, 12:09h