Nakon što je šibensko-kninski župan Marko Jelić, dana 25. srpnja 2022. godine, donio Odluku o proglašenju prirodne nepogode uzrokovane požarom za područje Grada Šibenika i Grada Vodica, od dana 26. srpnja 2022. godine, počeo je teći 8-dnevni, zakonski, rok za prijavu štete.
Podsjećamo, rok za prijavu štete oštećenicima u požaru koji je poharao područje Rasline i Zatona, ističe dana 2. kolovoza 2022. godine u 24:00 sata.
Prijavu štete do tog datuma i vremena, moguće je podnijeti na PN obrascu koji se može preuzeti u pisarnici Grada Šibenika ili preuzeti u digitalnom obliku na službenim stranicama Grada Šibenika, na sljedećoj poveznici: https://www.sibenik.hr/stranice/kratke-upute-o-postupanju-vezane-za-prijavu-stete-od-pozara/213.html
Ispunjeni obrazac Povjerenstvu za procjenu šteta dostavlja se putem:
- pisarnice (u prizemlju zgrade gradske uprave, Trg palih branitelja Domovinskog rata 1.)
- e-mail adrese: civilnazastita@sibenik.hr
- poštom na adresu: Grad Šibenik - Povjerenstvo za procjenu šteta od prirodnih nepogoda, Trg palih barnitelja Domovinskog rata 1., 22 000 Šibenik
Osim na taj način, oštećenici će štetu moći prijaviti članovima gradskog Povjerenstva za procjenu šteta od prirodnih nepogoda:
- u ZATONU u prostorijama Vatrogasnog doma, dana 1. kolovoza, u vremenu od 08:00 do 12:00 sati
- u RASLINI u župnoj dvorani, dana 2. kolovoza, vremenu od 08:00 do 12:00 sati.
Objavljeno: 29.07.2022, 13:59h