Na zahtjev povjerenice sindikata prometa i veza Spomenke Bošnjak, predstavnika radnika u Nadzornom odboru Nevena Spahije, predsjednika Radničkog vijeća Damira Labora, povjerenika sindikata vozača i prometnih radnika Davora Gulina i direktora Autotransporta d.d. Josipa Burazera Paveškovića danas je Uredu gradonačelnika održan sastanak, a radi očitovanja Grada Šibenika o realizaciji i planu restrukturiranja ATP-a. Gradonačelnik je kazao kako će Grad Šibenik ponoviti zahtjev Ministarstvu financija da se dug ATP-a preimenuje u vlasnički udjel Grada Šibenika u tvrtci, te da se onda s te pozicije počne rješavati probleme funkcioniranja ATP-a. „Smatram da ima realnih elemenata za opstanak ATP-a i da se sa svih razina moramo boriti za njega, bez obzira na to tko ga je i kada doveo u probleme. Polazeći od sebe, pozivam i župana i saborske zastupnike i sindikat da inzistiramo na programu restrukturiranja i da se zajednički izborimo za našeg šibenskog prijevoznika.“, kazao je gradonačelnik, te kazao kako će hitnim zahtjevom zatražiti očitovanje ministrice Dalić s jasnim odgovorom namjerava li Vlada RH podržati opstanak Autotransporta ili ne. Direktor ATP d.d. Josip Burazer Pavešković otvorio je ponovo pitanje privatnih prijevoznika i činjenice da voze najprofitabilnije linije a jedan od njih je počeo i prodavati karte za cijelu I zonu. „Takvo stanje držimo neprihvatljivim, te smatramo da bi isključivo ATP trebao prodavati karte, a da bi potkoncesionari trebali sudjelovati financijski u toj podjeli prema ostvarenom prometu odnosno 12%.“, kazao je Pavešković. Dogradonačelnik Vidović je naglasio kako je aktualnu vlast zatekla postojeća koncesija, te da privatni prijevoznici nisu potkoncesionari, već je riječ o partnerima ATP-a. „I unatoč toj činjenici, nebrojeno puta smo se sastajali u mom uredu i u konačnici dogovorili rješenje, koje bi odmah palo u vodu čim biste napustili prostorije Grada. Očito da i to treba pismeno utvrditi, zato bi bilo najbolje da sami predložite rješenje kao i mehanizam osiguranja plaćanja kako bi prijevoz funkcionirao na zadovoljstvo građana, a da i davatelji usluga budu zadovoljni.“, kazao je Vidović. Kako se moglo čuti na sastanku Ministarstvo financija nije prihvatilo dokapitalizaciju ATP-a pretvaranjem potraživanja države u vlasničke udjele zbog stečajnog postupka koji se vodi nad tvrtkom Autobusni promet Varaždin, većinskim vlasnikom šibenskog ATP-a. U dopisu upućenom Upravi ATP-a ministarstvo financija je zaključilo kako prvo treba biti okončan stečajni postupak nad varaždinskim prijevoznikom, te da Autotransport nije u stečaju ali da je, obzirom da je u najvećem dijelu u vlasništvo firme koja je u stečaju, samim time involviran u stečajni postupak. Gradonačelnik je na sastanku naglasio kako smatra neprihvatljivim ATP promatrati u paketu s varaždinskim prijevoznikom. „Mišljenja sam da ATP treba gledati izdvojeno i prepustiti ga lokanoj zajednici na rješavanje, kojoj je i najviše u interesu da se njihova prijevoznička kuća podigne na zdrave noge. Uostalom interes je to kako zaposlenika ATP-a, tako i građana ovoga grada koje ću i u ovoj priči najsnažnije zastupati. Zato ćemo, ponavljam, inzistirati na prihvaćanju plana restrukturiranja a paralelno s tim ću inzistirati da se riješe nesuglasice ATP-a i njegovih partnera i da se postigne dogovor.“, zaključio je gradonačelnik.
Objavljeno: 24.03.2011, 13:02h