Danas je Gradsko poglavastvo održalo svoju 96. sjednicu na kojoj je raspravljen tekst nove Odluke o komunalnom redu, koja je nakon 1. čitanja i objave na internetskim stranicama Grada Šibenika gdje su građani mogli dati svoje prijedloge, primjedbe i komentare, ponovo došla na Dnevni red Poglavarstva te je tekst proslijeđen Gradskom vijeću na usvajanje. Kako je pojasnio pročelnik Jurić od 1. čitanja na Poglavarstvu došlo je do manjih izmjena; Zavod za javno zdravstvo tražio je izmjenu da se brodice koje vlasnici iznesu na obalu mogu tako držati najdulje 30 dana. Naime, u slučaju dužeg perioda dolazi do opasnosti od zaraze. Zatim, nakon nemilog događaja kada je pas usmrtio (izgrizao) osobu u Splitu, uvedena je obveza vođenja pasa na uzici, a opasnih i moguće opasnih pasa na uzici i uz brnjicu. Prihvaćen je i prijedloga stanara stare gradske jezgre da se zabrani vožnja skutera i motorkotača u starom dijelu grada, kao i da se dostava u poslovne prostore u staroj jezgri vrši od 6-8h ujutro, a ne kao do sada 5-7,30 (zbog buke koja ih je budila). Uskoro će biti i raspisan natječaj za elektro-dostavno vozilo u staroj gradskoj jezgri, a uredit će se i plakatiranje. Dosadašnja Odluka o komunalnom redu („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“, broj 12/02, 6/03 i 7/07) primjenjivala se već pet godina. U tijeku njene primjene bilo je nužno usklađivati njen tekst s nastalim promjenama u propisima koji su s njom u doticaju, a isto tako i radi promjena do kojih se došlo stečenim spoznajama u njenoj primjeni. Tako je usklađen tekst s promjenama u Zakonu o prekršajima i Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, te s potrebama života i rada građana i ostalih subjekata. Odluka o komunalnom redu uređuje široki spektar ponašanja stanovništva i poslovnih subjekata u vitalnim i najosjetljivijim područjima, komunalnim djelatnostima, pa ju je potrebno uskladiti s novim zakonskim propisima, promjenama u ustrojstvu gradske uprave, te s pozitivnim iskustvima u dosadašnjem radu u smislu jednostavnije i efikasnije primjene. Radu na Odluci o komunalnom redu pristupilo se na način da je izrađen njezin novi tekst u cijelosti, a ne samo pojedine izmjene i dopune, odnosno usklađivanja pojmova i slično, kako bi se zbog obimnosti postigla njena preglednost i lakša primjena. Ova Odluka o komunalnom redu sadrži sve one dijelove koji su Zakonom o komunalnom gospodarstvu propisani kao njeni obvezni sadržaji i to: uređenje naselja, održavanje čistoće i čuvanje javnih površina, korištenje javnih površina, skupljanje, odvoz i postupanje sa skupljenim komunalnim otpadom, uklanjanje snijega i leda, uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, mjere za provođenje komunalnog reda i prekršajne odredbe, zatim sadrži još dodatna poglavlja o držanju životinja, te uređenju i mjerama za provođenje komunalnog reda u Staroj gradskoj jezgri, a za razliku od dosadašnjeg teksta izostavljeni su dijelovi koji se odnose na postavljanje oznaka, uređaja i urbane opreme što će se regulirati posebnim aktom. Isto tako izvršeno je usklađenje s najnovijim izmjenama Zakona o otpadu, Zakona o sigurnosti prometa na cestama, Zakona o zaštiti životinja i Prekršajnog zakona. Činjenica je da ova Odluka treba dovesti do većeg reda i primjerenog ponašanja u utvrđivanju prava i obveza kako građana tako i pravnih osoba, obveza nadležnih tijela Grada i Gradske uprave, a posebno komunalnih redara u provođenju komunalnog reda, pa je iz tih razloga njen tekst uređen tako da bude što precizniji. Radi postupanja komunalnih redara i same ozbiljnosti i težine materije koju uređuje ova Odluka o komunalnom redu, sukladno Prekršajnom zakonu, utvrđene su značajno veće novčane kazne. Pod 2. točkom priznato je pravo na plaćenu naknadu za priključenje građevina na komunalnu infrastrukturu na ime Zdravko Aužina, Ante Aužina Marka, Ivica Aužina, Šime Aužina, Marko Aužina Paška, Joso Aužina Jose, Željko Aužina Petra, Jure Aužina, Željko Aužina Jure, Petar Aužina, Marko Aužina Petra, Jela Aužina, Mirko Aužina Marka, te Rade Aužina, vlasnici stambenih građevina u zaseoku Kremenovo – Aužine, dio naselja Danilo Biranj koji su financirali i izgradili cjevovod za snabdijevanje pitkom vodom u dužini 1.900 m od spoja na Zagorski vodovod do svog zaseoka. Nacrt odluke o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija osnovnog školstva Grada Šibenika za 2008. godinu raspravljeno je kao 3. točka Dnevnog reda. Pročelnica Podrug je pojasnila kako je do promjene prikazanih mjesečnih iznosa koji se odnose na ostale rashode poslovanja u osnovnim školama Jurja Šižgorića, Tina Ujevića i Brodarici došlo zbog toga što su Odlukom o izmjeni i dopuni Odluke o mreži osnovnih škola na području Šibensko-kninske županije („Službeni vjesnik Šibensko-kninske županije“, broj 15/07) područne škole Jadrtovac i Grebaštica, koje su do sada bile u sastavu Osnovne škole Tina Ujevića , sada pripale Osnovnoj školi Brodarica. U sastav te škole sada ulazi i područna škola Krapanj, koja je do sada pripadala OŠ Jurja Šižgorića. Također je bilo riječi i o Planu rashoda za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini kao i o Planu rashoda za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola Grada Šibenika za 2008. godinu Poglavarstvo je raspisalo Natječaj za prodaju građevinskog zemljišta na području Gospodarske zone „Podi“. Predmet natječaja je prodaja građevinskog zemljišta na području Gospodarske zone «Podi», u okviru dijela prve prostorne cjeline određene Urbanističkim planom uređenja, a radi izgradnje gospodarsko – poslovnih i gospodarsko – proizvodnih sadržaja suglasno određenjima Urbanističkog plana uređenja Gospodarske zone «Podi», I. izmjena i dopuna Urbanističkog plana uređenja Gospodarske zone „Podi“ - Grad Šibenik. Riječ je o 33 parcele kojima se u potpunosti iscrpljuje kvadratura zemljišta koje je Grad Šibenik dobio u vlasništvo od RH. U tijeku je priprema izrada 2 Detaljna plana za daljnih 1 milijuna m2, koje bi RH trebala prenijeti u vlasništvo Grada Šibenika. Natječaj će biti objavljen u dnevnim listovima «Slobodna Dalmacija», «Večernji list» i «Jutarnji List», te u «Šibenskom listu», na oglasnoj ploči Grada Šibenika, web stranicama: www.sibenik.hr i www.podi-sibenik.com. Za računanje roka mjerodavan će biti dan objave natječaja u dnevnom listu «Slobodna Dalmacija». Rok za podnošenje ponuda po natječaju je do 25.srpnja 2008. g. Zaključkom je poništen Zaključak o davanju u zakup poslovnog prostora u Ulici Don Krste Stošića pduzeća KRKA d.o.o. Raspisano je i nekoliko natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora i to u Ulici Don Krste Stošića (bivša Alpina-Cro), 30 m2 za početni iznos mjesečne zakupnine od 4.100,00 kuna, zatim prostor u Perkoviću površine 195 m2 (stara zgrada škole), za početni minimalni iznos mjesečne zakupnine od 2.800,00 kuna, te garaža u Težačkoj ulici , površine 16 m2 za početni iznos mjesečne zakupnine od 950,00 kuna. Također su dane u zakup javne gradske površine radi postavljanja štekata pizzeriji Zora, konobi Gorica, caffe baru Best, caffe baru Kazališna kavana, caffe baru Galante club, caffe baru Palma, caffe baru S, caffe baru Club F, caffe baru Porat na Krapnju. Ugostiteljski objekt caffe bar Centar na gradskom kupalištu Jadrija dodijeljen je u zakup Anti Karađoli iz Šibenika uz mjesečnu zakupninu od 2.000,00 kuna, dok dok je šank i terasa bivšeg restorana na Jadriji dodijeljena u zakup Hrvoju Crnjku iz Šibenika, uz mjesečnu zakupninu od 6.000,00 kuna. Feridi Pelajić iz Šibenika dodijeljen je u zakup poslovni prostor –caffe bar Rivijera uz mjesečnu zakupninu od 2.000,00 kuna. Poglavarstvo je neposredno dodijelilo u zakup poslovni prostor na Zlarinu tzv. Kažermu, površine 106 m2, Muzeju grada Šibenika za potrebe kulturnih događanja i to na rok od 10 godina.
Objavljeno: 20.05.2008, 08:44h