Prihvaćeno je izvješće o izvršenju proračuna Grada Šibenika za 2013 godinu, s obzirom da je izvršenje u iznosu od 89.875.598,62 kn i postotkom od 45,17% ostvarenja godišnjeg plana pokazatelj da se nastojanja i zadani ciljevi i programi za ovu godinu i realiziraju.
Vijeće je donijelo Odluku o organizaciji prijevoza putnika u javnom cestovnom autobusnom prometu na području Grada Šibenika. Naime, prema Zakonu o komunalnom gospodarstvu pod prijevozom putnika u javnom prometu razumijeva se prijevoz putnika na linijama unutar zona koje utvrđuju jedinice lokalne samouprave, za čija se područja prijevoz obavlja, osim prijevoza željeznicom koji se uređuje posebnim propisom. Do danas je prijevoz putnika na području Grada organiziran na temelju Odluke o organizaciji linijskog prijevoza putnika u cestovnom prometu, odnosno putem ugovora o koncesiji zaključenim s „Autotransport“ d.d. Šibenik.Rok na koji je dana koncesija istekao je dana 19. lipnja 2013. godine. Dana 18. lipnja 2013. godine između Grada Šibenika i Autotransport d.d. Šibenik-u stečaju, zaključen je Dodatak ugovoru o koncesiji kojim je važnost predmetnog ugovora produžena do završetka novog postupka prikupljanja ponuda i donošenja odluke Gradskog vijeća Grada Šibenik o davanju koncesije za obavljanje prijevoza putnika u javnom cestovnom prometu na području Grada Šibenika. Predloženom Odlukom propisuje se organizacija i način obavljanja javnog linijskog prijevoza putnika u cestovnom prometu na području Grada Šibenika. U odvijanju koncesije koja je predmet ove Odluke važno je razgraničiti prava koncesionara u odnosu na linije u međumjesnom županijskom i ostalom međumjesnom prijevozu, kako bi se postigao cilj koncesije i zaštitili njeni komercijalni efekt. Naselje Bilice je organizirano kao općina i u smislu ove odluke ga treba promatrati kao stajalište jer je okružena teritorijem Grada Šibenika i preko nje se nužno odvija njegov prijevoz putnika u javnom prometu. U organizaciji i na način obavljanja prijevoza putnika, u smislu tehničkih i ostalih-formalno pravnih pitanja, primjenjuju se odredbe Zakona o prijevozu u cestovnom prometu.
Odlukom se pristupilo i podjeli trgovačkog društva Čistoća d.o.o. Šibenik i osnivanju trgovačkog društva za obavljanje poslova Regionalnog centra za gospodarenje otpadom. Naime, Zakonom o održivom gospodarenju otpadom predviđeno je da Centrom za gospodarenje otpadom upravlja tvrtka u vlasništvu jedinice lokalne samouprave i/ili jedinice područne (regionalne) samouprave, dok je Planom gospodarenja otpadom predviđeno da se djelatnost centra za gospodarenje otpadom odvija kroz županijsku tvrtku. Kako su se stekli uvjeti za osnivanje posebnog trgovačkog društva koje će upravljati Centrom za gospodarenje otpadom isto će biti osnovano na način da će se Čistoća d.o.o. podijeliti i od dijela tvrtke osnovati nova tvrtka.
Odlukom o uređenju prometa na otoku Zlarinu propisan je sustav tehničkog uređenja prometa, odvijanje prometa tijekom sezone i izvan sezone, parkirališne površine, te mjere za provođenje Odluke i kaznene odredbe. Odluka bi trebala dovesti do većeg reda i primjerenog ponašanja svih sudionika u prometu i time će se u većoj mjeri čuvati javnoprometne površine od onečišćenja i oštećenja. Sukladno Prekršajnom zakonu, utvrđene su i novčane kazne za prekršitelje.
«Gradski parking» d.o.o. podnio je zahtjev Gradu Šibeniku za uspostavu naplate parkiranja u Ulici Stjepana Radića (nasuprot Croatia osiguranja), a koje parkiralište raspolaže sa šest parkirnih mjesta, od čega je jedno za osobe s invaliditetom. Gradonačelnik Grada Šibenika, donio je Odluku o privremenom uključivanju parkirališta u Ulici Stjepana Radića-vanjski-nasuprot Croatia osiguranja u 1. parkirališnu zonu. Kako gradonačelnik ima obvezu takvu odluku uputiti na prvu sljedeću sjednicu Gradskog vijeća na usvajanje to se ista našla na Dnevnom redu sjednice, te je i donesena.
Za članove Kazališnog vijeća, umjesto dosadasnjih Vojimira Roše, Duška Šarca i Željka Petreša, imenovani su Davor Šarić, Joško Ercegović i Željko Krnčević.
Na Gradskom vijeću našle su još dvije dodatne točke o kojima se glasovalo. Riječ je o povećanju komunalne naknade i POS-ovim stanovima.
Što se tiče komunalne naknade, Gradsko vijeće Grada Šibenika prihvatilo je prijedlog izmjene Odluke o vrijednosti boda za izračun komunalne naknade, s obzirom na činjenicu da je riječ o prihodu koji se od 2001. godine nije mijenjao, iako je ulaganja u komunalnu infrastrukturu pratio i opći rast troškova.
Na sjednici je također odlučeno da se Odluka o prijenosu prava vlasništva dijela čest.broj 388/1 K.O. Šibenik u korist Agencije za pravni promet i posredovanje nekretninama, donesena na sjednici Gradskog vijeća Grada Šibenika, 15. travnja 2013. godine stavlja izvan snage. Naime, odustalo se od predmetne lokacije predviđena za gradnju, otprilike 45-50 stanova, jer je u međuvremenu zaprimljena ponuda tvrtki Elanija d.o.o. i Aldi d.o.o., iz Splita, koje su spremne, na lokaciji Meterize, južni obronak iznad Jadranske magistrale, izgraditi stanove za korisnike programa POS-a, te je u tom smislu zaključen Sporazum između Grada Šibenika i imenovanih tvrtki, na koji Sporazum je APN dao načelnu suglasnost. Kako je uvjet APN-a za izgradnju naselja POS-a na novoj lokaciji odustanak od prije utvrđene lokacije, a tvrtke Elanija i Aldi d.o.o. obvezale u potpunosti snositi troškove izgradnje komunalne infrastrukture za buduće naselje POS-a koja infrastruktura će biti od koristi sadašnjim i budućim stanovnicima gradske četvrti Meterize.
Objavljeno: 18.09.2013, 12:34h