Potpisivanjem sporazuma u Šibeniku potvrđeno je pokretanje opsežnog projekta razvoja, kojim će otok Obonjan nadomak Šibenika postati turističko središte bazirano na ponudi najviše razine, temeljene na najkvalitetnijim sadržajima iz područja umjetnosti i glazbe, gastronomije i wellnessa. Domaći investitori i strani partneri najavljuju prve posjetitelje već u ljeto 2016.te godišnje ostvarenje od 120.000 noćenja i ukupni promet od preko 70 milijuna kuna.
Sporazum između Grada Šibenika, Sunčanog Hvara d.d. i Projekata Šibenik d.o.o., zahvaljujući kojem od danas kreću aktivnosti realizacije projekta turističke ponude Šibenika – otok Obonjan, potpisan je u Šibeniku.
„Rješenjem situacije Obonjana, uz TEF i osnivanje sveučilišnog studija, definirana je i treća ključna točka koja garantira bolju budućnost grada Šibenika. Pregovori su bili zahtjevni i trajali su oko godinu i pol dana uz ozbiljnu suradnju svih gradskih odjela.“, rekao je
Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije - Sound Channel, nacionalni turistički operator - CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta „Obonjan Rivijera“ i uređenja njegove turističke infrastrukture. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude.
Operativna kompanija Gratiosus ima iza sebe mnoštvo vrlo uspješnih projekata baziranih na ugostiteljstvu i glazbenom turizmu. Uz Gratiosus, nositelji projekta su vodeći europski turoperater CMT specijaliziran za organizaciju događanja i putovanja, posebice za mlade. Sound Channel pak iza sebe ima respektabilan portfolio glazbenih projekata poput organizacije Hideouta, Lost & Founda te Unknowna, jedna su od vodećih svjetskih kompanija u toj grani poslovanja.
„Tijekom prve posjete Obonjanu 2012.g.stvorila mi se vizija kako bi otok trebao izgledati i što bi trebao ponuditi da postane poseban u svijetu i atraktivan posjetiteljima. Obonjan ima izuzetne prirodne ljepote koje ćemo oplemeniti potrebnom infrastrukturom, modernim i luksuznim smještajem, kvalitetnom hranom te kreativnim, umjetničkim i glazbenim sadržajima.“, rekao je
Važno je naglasiti kako projekt Obonjan neće biti dio Ultre, Unknowna, Hideouta ili bilo kojeg drugog glazbenog festivala iza kojih stoje pojedini investitori ovog projekta. Riječ je o zasebnom projektu kroz čiji će koncept biti kreiran poseban, nov i iznimno atraktivan sadržaj, no u sferi odvojenog djelovanja.
„Realizacijom planiranih sadržaja Obonjan će postati sadržaj svjetske turističke mape, pridonijet će turističkom razvoju Šibenika i okolnih gradova i mjesta. Posjetiteljima više nisu dovoljne samo prirodne ljepote, morate im pružiti i sadržaj, a ovaj projekt će obuhvatiti jedno i drugo. Pozitivni ekonomski učinci otvorit će nova radna mjesta i povećavati prihode građana Šibenika dok paralelno, novi projekt omogućava građanima Šibenika i njihovim posjetiteljima dodatnu zabavu.“, rekao je
„Hrvatska je do sada bila prepoznata kao destinacija obiteljskog turizma, a ovaj projekt plasirat će je u rangu sa svjetskim trendovima, odnosno kao urbanu i modernu destinaciju.“, naglasio je
Nositelji projekta planiraju u najkraćem mogućem roku stvoriti uvjete za idiličnu, održivu i odmorišnu destinaciju baziranu na kreiranju posebnog i iznimnog ugođaja. U promotivnom i sadržajnom smislu, kroz ulaganja i promociju na globalnoj razini, ponudu sadržaja i glazbenih događanja, Obonjan će postati meka za potrošače iz cijelog svijeta. Investitori najavljuju velika ulaganja u promociju otoka i svih njegovih sadržaja, a čime žele dodatno ojačati domaću turističku ponudu i ojačati brand Hrvatske kao destinacije iznimnih prirodnih ljepota i iznimnog doživljaja, za usko definirane ciljne skupine.
Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije, za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta.
Današnjoj konferenciji nazočio je i
EKONOMSKI UČINCI PROJEKTA:
Novi projekt će donijeti ekonomsku korist ne samo za otok, već i za Grad Šibenik, Županiju i cjelokupni domaći turizam. Već u okviru pripreme ljetne sezone 2016. Obonjan kreće s jakom promotivnom kampanjom koja ima za cilj stvoriti jak imidž otoka na globalnoj razini. Cilj je pozicionirati otok kao destinaciju vrhunske ponude i iznimnih turističkih mogućnosti.
U prvoj sezoni, 2016. godine, investitori očekuju ostvarenje rezultata od najmanje tri tisuće posjetitelja tjedno. Navedeno bi trebalo rezultirati za Otok Obonjan i grad Šibenik ostvarenjem od preko 120.000 noćenja te ostvariti ukupnu potrošnju vezanu uz ovaj projekt od najmanje 70 milijuna kuna. U narednim godinama ti će rezultati dodatno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom, a posljedično i razvojem svih ostalih segmenata turističke ponude, kako Obonjana, tako i Šibenika i Županije. Projekt će od samog pokretanja zaposliti nekoliko stotina domaćih radnika. Ta će brojka rasti iz sezone u sezonu. Posljedično, uz jačanje broja dolazaka, rasti će i dodatna ponuda grada Šibenika i okolice, a što će integrirati otvaranje dodatnog broja radnih mjesta i stvaranje novih sadržaja. Tijekom radova na samom otoku, biti će angažiran veliki broj domaćih kompanija. Pored prihoda ostvarenih na otoku, većina posjetitelja će na otok dolaziti iz Šibenika i time produžiti svoj boravak u samom gradu. Programi na otoku će biti iznimno atraktivni i punit će smještajne kapacitete na području čitave županije. Novi projekt će generirati značajne i lako mjerljive ekonomske učinke na lokalno gospodarstvo u obliku stvaranja pretpostavki za zapošljavanje, fiskalnih prihoda i ukupnog gospodarskog rasta.
Kao što je navedeno, projekt kreće u realizaciju već u narednim danima. Početna faza izgradnje i uređenja uključuje adaptaciju i uređenje objekata, postavljanje i izgradnju smještajnih kapaciteta na otoku, izgradnju zabavnih i ugostiteljskih sadržaja s pripadajućom infrastrukturom, uređenje pristupnih prometnica, elektro-energetske priključke, uređenje okoliša i sl..
Tendencija Hrvatske je pozicionirati se na globalnoj turističkoj karti u sam vrh svjetskih odredišta baziranih na usluzi pružanja ovog vida usluge i doživljaja. Razvoj ovakvog segmenta ponude doprinosi iznimnom jačanju branda Hrvatske kao destinacije, ali i njene uske specijaliziranosti za pojedine segmente ponude.
Posjetitelji ovakvog vida turističke ponude su prvenstveno ljudi visoke platežne moći, koji su spremni platiti više ukoliko im se nudi kvalitetan turistički proizvod. To podrazumijeva smještajne kapacitete visoke razine, kvalitetne trgovine, raznovrsne i vrhunske restorane, lounge barove i ponajprije iznimno kvalitetnu ponudu sadržaja iznimnog ugođaja.
Imidž Hrvatske trebao bi se zahvaljujući ovom segmentu turističke ponude uvelike iznijeniti u narednim godinama. Hrvatsku se nekoć percipiralo kao isključivo obiteljsku turističku destinaciju. Želja je da nas se percipira kao zanimljivu, popularnu, sadržajno uzbudljivu i modernu zemlju.
Investitori su uvjereni kako će ostvarenje ovog projekta dodatno ojačati percepciju i naglašeno pozicionirati Hrvatsku na turističkoj karti must see destinacija.
Objavljeno: 01.06.2015, 13:18h