Problematika oživljavanja maloprodaje u gradovima koji imaju svoje povijesne urbane jezgre tema je dvodnevne radionice u okviru mreže RetaiLink. Predstavnici 10 europskih gradova okupljeni su u Šibeniku te će kroz niz radionica u sklopu programa URB ACT III. raditi na kreiranju plana urbanog razvoja s naglaskom na maloprodajni sektor.
U prodajnom prostoru Hrvatskog otočnog proizvoda u Šibeniku jutros su se medijima obratili gradonačelnik Željko Burić, Pere Camps, pročelnik za kulturu španjolskog Grada Igulada, koji je i nositelj projekta, Kristijan Domdjoni, predstavnik udruge „ Šibenik“ i pomoćnik pročelnika u Upravnom odjelu za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Petar Mišura.
„ U kontinuitetu nastojimo olakšati život i poslovanje poduzetnicima u našoj povijesnoj jezgri, a upravo ovaj projekt omogućit će da čujemo problematiku drugih europskih gradova koji se susreću sa sličnim problemima, te da zajedničkim snagama iznalazimo rješenja“, rekao je gradonačelnik Željko Burić.
Ljepote Šibenika pohvalio je pročelnik za kulturu grada nositelja projekta Igulade Pere Camps, dodajući da sve gradove koji participiraju u mreži RetaiLink, bez obzira jesu li mediteranski ili kontinentalni, tište isti problemi, te vjeruju da će dio istraživanja koje provode, odnosno zaključaka, uspjeti i primijeniti u lokalnim sredinama.
Predsjednik udruge „ Šibenik“ Kristijan Domdjoni kazao je da je upravo udruga koja okuplja 36 obrtnika i poduzetnika nastala kao rezultat ovog projekta.
„ Cilj nam je rješavati probleme poslovanja u staroj jezgri; izgradnja podzemnih garaža na lokaciji Poljana značajno će olakšati pristup poslovnim prostorima, a podizanju komunalnog standarda, što nam je također prioritet, pridonijet će i novo komunalno vozilo kojim raspolaže Gradska čistoća“, rekao je Domdjoni.
Objavljeno: 05.10.2016, 11:56h