Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Poglavarstvo u funkciji Skupštine imenovalo Nevena Raka v.d. direktora Gradske čistoće

 

Pod prvom točkom dnevnog reda današnje sjednice Poglavarstva raspravljalo se o Odluci o komunalnom redu koja se primjenjuje već pet godina, te predloženo donošenje nove Odluke, koju u konačnici usvaja Gradsko vijeće Grada Šibenika. U tijeku primjene postojeće Odluke bilo je nužno usklađivati njen tekst s nastalim promjenama u propisima koji su s njom u doticaju, a isto tako i radi promjena do kojih se došlo stečenim spoznajama u njenoj primjeni.Tako je usklađen tekst s promjenama u Zakonu o prekršajima i Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, te s potrebama života i rada građana i ostalih subjekata.  Odluka o komunalnom redu uređuje široki spektar ponašanja stanovništva i poslovnih subjekata u vitalnim i najosjetljivijim područjima, komunalnim djelatnostima, pa ju je potrebno uskladiti s novim zakonskim propisima, promjenama u ustrojstvu gradske uprave, te s pozitivnim iskustvima u dosadašnjem radu u smislu jednostavnije i efikasnije primjene. Radu na Odluci o komunalnom redu pristupilo se na način da je izrađen njezin novi tekst u cijelosti, a ne samo pojedine izmjene i dopune, odnosno usklađivanja pojmova i slično, kako bi se zbog obimnosti postigla njena preglednost i lakša primjena. Nova Odluka o komunalnom redu sadrži sve one dijelove koji su Zakonom o komunalnom gospodarstvu propisani kao njeni obvezni sadržaji i to: uređenje naselja, održavanje čistoće i čuvanje javnih površina, korištenje javnih površina, skupljanje, odvoz i postupanje sa skupljenim komunalnim otpadom, uklanjanje snijega i leda, uklanjanje protupravno postavljenih predmeta, mjere za provođenje komunalnog reda i prekršajne odredbe, zatim sadrži još dodatna poglavlja o držanju životinja, te uređenju i mjerama za provođenje komunalnog reda u Staroj gradskoj jezgri, a za razliku od dosadašnjeg teksta izostavljeni su dijelovi koji se odnose na postavljanje oznaka, uređaja i urbane opreme što će se regulirati posebnim aktom. Isto tako izvršeno je usklađenje s najnovijim izmjenama Zakona o otpadu, Zakona o sigurnosti prometa na cestama, Zakona o zaštiti životinja i Prekršajnog zakona. Činjenica je da ova Odluka treba dovesti do većeg reda i primjerenog ponašanja u utvrđivanju prava i obveza kako građana tako i pravnih osoba, obveza nadležnih tijela Grada i Gradske uprave, a posebno komunalnih redara u provođenju komunalnog reda, pa je iz tih razloga njen tekst uređen tako da bude što precizniji. Radi postupanja komunalnih redara i same ozbiljnosti i težine materije koju uređuje ova Odluka o komunalnom redu, sukladno Prekršajnom zakonu, utvrđene su značajno veće novčane kazne. Pod 2. točkom Poglavarstvo je raspravilo predloženi Pravilnik o postavljanju oznaka, uređaja i urbane opreme, a koji je rezultirao činjenicom da na području grada Šibenika, a naročito u staroj gradskoj jezgri, vlasnici poslovnih prostora i obiteljskih zgrada postavljaju razne reklame, oznake i uređaje. Ova problematika bila je prije regulirana Odlukom o komunalnom redu, ali zbog potrebe da se stara gradska jezgra vizualno unificira i uredi, išlo se na izradu posebnog Pravilnika. Pravilnikom su utvrđene zone, prava i obveze građana, obrtnika, pravnih osoba, te obveze nadležnih tijela Grada, Gradske uprave i Konzervatorskog odjela u svrhu postavljanja oznaka, uređaja i urbane opreme. Odluka o komunalnom redu, ukoliko je usvoji Gradsko vijeće, stupit će na snagu 8 dana od dana objave u Službenom glasniku Grada Šibenika, dok bi Pravilnik o urbanoj opremi ostavio rok od godine dana od dana donošenja građanima i pravnim osobama da stvarno stnje usklade s Pravilnikom. Oba akta, prije konačnog usvajanja na Gradskom vijeću, bit će dana građanima na uvid na internetskoj stranici Grada Šibenika www.sibenik.hr, i to 2 tjedna 10.-20. travnja 2008. Gradonačelnica je pozvala građane da se aktivno uključe u komentiranje akata, te da daju svoje primjedbe i prijedloge. U 2007. godini Proračunom Grada Šibenika utvrđena je visina sredstva za održavanje komunalne infrastrukture u ukupnom iznosu od 12.200.000,00 kuna, a odnosi se na održavanje komunalne infrastrukture komunalnih djelatnosti odvodnje atmosferskih voda, održavanje čistoće u dijelu koji se odnosi na čišćenje javnih površina, održavanje javnih površina, održavanje nerazvrstanih cesta, te groblja i javne rasvjete. Kako je izmjenama i dopunama Proračuna Grada Šibenika za 2007. godinu utvrđen porast prihoda namijenjenih održavanju komunalne infrastrukture s osnova komunalne naknade na 12.500.000,00 kuna, a iz ostalih prihoda iz Proračuna Grada Šibenika za 2007. godinu još dodatnih 1.792.000,00 kn, usklađena je prihodna i rashodna strana Programa održavanja komunalne infrastrukture na području Grada Šibenika u 2007. godini na iznos od 14.292.000,00 kn, uvažavajući određene pokazatelje njegovog ostvarivanja tijekom godine. Za provedbu mjera Godišnjeg plan upravljanja pomorskim dobrom u procijenjenom iznosu od 1.850.000,00 kn osigurat će se sredstva iz izvora kako slijedi: sredstva od naknada za koncesije na pomorskom dobru na području Grada koja pripadaju Gradu 700.000,00 kn, te sredstva od naknada za koncesijska odobrenja na području Grada 1.150.000,00 kn. Gradsko poglavarstvo Grada Šibenika je donijelo odluku o kupnji hotela Šubićevac za potrebe smještaja studenata, čest.br. 962/5, zgrada i dvor, površine 3493 m2 i 5944/5, dvor, površine 332 m2, upisane u z.u. 5417 K.o. Šibenik za iznos od 1.700.000 EUR. Protekom roka od dva mjeseca po potpisu predugovora, koji će ispred Grada potpisati gradonačelnica Neda Klarić, počet će se s pregovaranjem o dinamici plaćanja navedenog iznosa. Grad Šibenik je zaključkom darovao opremu koju koristi Gradska knjižnica u svom redovnom poslovanju, a kojih je vlasnikom u vrijeme gradnje knjižnice i nabave opreme posato Grad Šibenik. Riječ je o namještaju, sigurnosnoj opremi, sitnom inventaru,audio-vizualnoj opremi, U provedbi natječaja za prodaju građevinskog zemljišta na području Gospodarske zone „Podi“, a na prijedlog Komisije za raspolaganje sa zemljištem na gospodarskoj zoni Podi, Gradsko poglavarstvo Grada Šibenika donijelo je Zaključak o prihvaćanju ponude AS-EKO,d.o.o., S. Radića 100, Šibenik, za kupnju dijela čest.zem.4132/37 K.O. Dubrava označene C6 u površini od 3013 m2 i dijela čest. zem. 1306/108 K.O. Danilo Biranj označene F3, površine 3038 m2, na području Gospodarske zone Podi, koja je temeljem lokacijske dozvole Ureda državne uprave u Šibensko-kninskoj županiji, Služba za prostorno uređenje, zaštitu okoliša, graditeljstvo i imovinsko-pravne poslove i nakon provedene parcelacije odvajanjem prostora oznake C6 od čest. zem. 4132/37 K.O. Dubrava dobila novu katastarsku oznaku čest. zem. 4132/54 K.O. Dubrava u površini od 3013 m2 i odvajanjem prostora oznake F3 od čest.zem. 1306/108 K.O. Danilo Biranj ostala pod starom katastarskom oznakom čest. zem. 1306/108 K.O. Danilo Biranj u površini od 3038 m2, što sve zajedno čini ukupnu površinu od 6051 m2, za kupoprodajnu cijenu u iznosu od 5,00 € za jedan metar četvorni, te ukupno iznosi 30.255,00 € (slovima: trideset tisuća i dvjestopedesetpet eura) u protuvrijednosti u kunama prema srednjem tečaju HNB na dan plaćanja uz uvjete iz Odluke o uvjetima i postupku raspolaganja sa zemljištem na području Gospodarske zone Podi – Grad Šibenik i natječaja. Prihvaćena je i ponuda FILIPS,d.o.o., Ljubljanska 2, Vodice, za kupnju dijela čest.zem.4132/37 K.O. Dubrava označene C5 u površini od 10634 m2 na području Gospodarske zone Podi, koja je temeljem lokacijske dozvole Grada Šibenika Upravnog odjela za provedbu dokumenata prostornog uređenja i gradnju, i nakon provedene parcelacije odvajanjem prostora oznake C5 od čest. zem. 4132/37 K.O. Dubrava ostala pod starom katastarskom oznakom čest. zem. 4132/37 K.O. Dubrava u površini od 10634 m2, za kupoprodajnu cijenu u iznosu od 5,00 € za jedan metar četvorni, te ukupno iznosi 53.170,00 € (slovima: pedsettri tisuće i stosedamdeset eura) u protuvrijednosti u kunama prema srednjem tečaju HNB na dan plaćanja uz uvjete iz Odluke o uvjetima i postupku raspolaganja sa zemljištem na području Gospodarske zone Podi – Grad Šibenik i natječaja. Gradsko poglavarstvo Grada Šibenika je donijelo odluku da se od sredstava prikupljenih od spomeničke rente i to iznos od 400,00,00 kn utroši na obnovu pročelja zgrada u Ulici Kralja Zvonimira od kućnog broja 1 do 19, Stari Pazar ( neparni brojevi). Grad Šibenik je nositelj projekta uređenja, a uređivat će se pročelja stambenih i poslovnih zgrada čiji vlasnici sklope Ugovor o zajedničkom financiranju i uređenju pročelja, pri čemu će udio Grada za svaku zgradu biti 50 % sredstava, a 50 % sredstava potrebnih za uređenje će snositi vlasnici stambenih i poslovnih objekata. Zainteresirane vlasnike stambenih i poslovnih objekata pozvat će se da sudjeluju u ovom projektu, te dostave svoje pismene ponude Gradu Šibeniku, Upravnom odjelu za gospodarenje gradskom imovinom Grada Šibenika, Trg Pavla Šubića I br. 2, u roku od 15 dana od dana objave ovog zaključka u Šibenskom listu. Nakon ponovljenog javnog poziva za imenovanje 9 članova u Savjet mladih Grada Šibenika, Poglavarstvo je predložilo Gradskom vijeću imenovanje 1. Martine Bralić, predložena od Udruge slijepih Županije šibensko-kninske 2. Franke Đaleta, predložena od Medicinske i kemijske škole, Šibenik 3. Mate Labrovića, predložen od Katoličke malonogometne lige Sv. Nikola Tavelić 4. Hrvoja Lapića, predložen od Ureda za mlade Šibenske biskupije 5. Tamare Levi, predložena od Gimnazije Antuna Vrančića Šibenik 6. Nere Lovro, predložena od Društva građana «Antun Vrančić» Šibenik 7. Dina Papka, predložen od Katoličke malonogometne lige Sv. Nikola Tavelić 8. Luke Pancirova, predložen od Učeničkog vijeća Tehničke škole Šibenik 9. Krešimira Škugora, predložen od Medicinske i kemijske škole, Šibenik. Stručno-administrativne poslove za Savjet mladih Grada Šibenika obavljat će Upravni odjel za društvene djelatnosti Grada Šibenika. Nakon potvrde na Gradskom vijeću održat će se konstituirajuća sjednica i izabrat će se predsjednik/ca Savjeta. Gradsko poglavarstvo je donijelo Zaključak kojim se prostor Poljane određuje za postavljanje štandova u turističkoj sezoni 2008. za prodaju predmeta primijenjene umjetnosti, slika, terakote, predmeta domaće radinosti, bižuterije, ručnih radova i sl. Naknada koja se plaća za svaki štand iznosit će 2.000,00 kuna mjesečno. Dana je u zakup javna gradska površina dosadašnjim korisnicima koji su svoje obveze prema Gradu Šibeniku uredno izvršili. Riječ je o tzv. Štekatima, te će s dosadašnjim zakupnicima biti sklopljeni ugovori izravnom pogodbom. Raspisan je natječaj za davanje u zakup poslovnih prostora na Jadriji, i to šank i terasa bivšeg restorana, cafe bar „Centar“ i cafe bar „Rivijera“. Poslovni prostori daju se u zakup na određeno vrijeme, i to za razdoblje od 1. lipnja do 1. rujna 2008.godine. Namjena poslovnih prostora je ugostiteljska djelatnost. Nadzorni odbor Gradske čistoće d.o.o. predložio je Gradskom poglavarstvu prijevremeno razrješenje direktora Joška Bačelića na njegov osobni zahtjev, te je Poglavarstvo u funkciji Skupštine trgovačkog društva Gradske čistoće Kako poduzeće ne može biti bez direktora, za v.d.direktora izabran je Neven Rak, dipl. oecc., zaposlenik Gradske čistoće d.o.o.

  Objavljeno: 08.04.2008, 11:25h