U petak, 11. listopada 2013. s početkom u 11 sati, u okviru projekta Turistička valorizacija Tvrđave sv. Mihovila u Šibeniku, u Gradskoj vijećnici bit će organizirano predavanje i radionica „Grad Šibenik kao kulturna destinacija“. Cilj susreta je razmjena iskustava među ključnim osobama – kreatorima kulturne i turističke ponude u Šibeniku, što će poslužiti kao osnova za izradu vizualnog identiteta i brendiranje Grada Šibenika kao kulturne turističke destinacije.
U uvodnom dijelu, Dino Karađole, direktor TZ Grada Šibenika iznijet će konkretne pokazatelje utjecaja kulture na poslovne rezultate u turizmu kroz analizu ovogodišnje turističke sezone realizirane pod sloganaom „Šibenik – grad festivala“.
Nakon predavanja, bit će organiziran radionički dio u kojem će se kroz diskusiju i strukturirane ankete tražiti konsenzus o najznačajnijim šibenskim kulturno – turističkim vrijednostima, potencijalima i simbolima. Rezultati diskusije poslužit će za izradu vizualnog identiteta i predložaka promotivnih materijala za buduće aktivnosti brendiranja Šibenika kao destinacije kulturnog turizma. Moderatori radionice su Krešimir Grubić i Zdravko Bogdan, vlasnici tvrtke kreator[atk], vodeće šibenske agencije na području odnosa s javnostima u EU projektima.
Aktivnosti brendiranja Grada Šibenika kao destinacije kulturnog turizma provode se u okviru projekta Turističke valorizacije tvrđave svetog Mihovila. Projekt izgradnje ljetne pozornice na tvrđavi svetog Mihovila, ukupne vrijednosti 1.666.388,90 €, sufinanciran je od strane Europske unije, kroz program IPA IIIC-BRI u iznosu od 60,01% navedenog iznosa.
Objavljeno: 10.10.2013, 09:16h