Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Poziv na predavanje-radionicu: Grad Šibenik kao kulturna destinacija

Poziv na predavanje-radionicu: Grad Šibenik kao kulturna destinacija

 

 

U petak, 11. listopada 2013. s početkom u 11 sati, u okviru projekta Turistička valorizacija Tvrđave sv. Mihovila u Šibeniku, u Gradskoj vijećnici bit će organizirano predavanje i radionica „Grad Šibenik kao kulturna destinacija“. Cilj susreta je razmjena iskustava među ključnim osobama – kreatorima kulturne i turističke ponude u Šibeniku, što će poslužiti kao osnova za izradu vizualnog identiteta i brendiranje Grada Šibenika kao kulturne turističke destinacije.

U uvodnom dijelu, Dino Karađole, direktor TZ Grada Šibenika iznijet će konkretne pokazatelje utjecaja kulture na poslovne rezultate u turizmu kroz analizu ovogodišnje turističke sezone realizirane pod sloganaom „Šibenik – grad festivala“.

Središnje predavanje o povezanosti kulture i turizmao držat će dr. sc. Daniela Angelina Jelinčić, znanstvena savjetnica pri Odjelu za kulturu i komunikacije na Institutu za razvoj i međunarodne komunikacije u Zagrebu.

Dr. sc. Jelinčić je vodeći autoritet na području istraživanja kulturnog turizma u Hrvatskoj. Uz niz znanstvenih i stručnih članaka, predavanja i istraživanja, gđa. Jelinčić autorica je izdanja Kultura, turizam, interkulturizam (Zagreb: MEANDARMEDIA, 2010.), Kultura u izlogukratki vodič za upravljanjem kulturnim dobrima (Zagreb: MEANDARMEDIA, 2010.) i Abeceda kulturnog turizma (Zagreb: MEANDARMEDIA, 2008. i 2009.).  Njezine publikacije nalaze se na popisu obvezne literature brojnih visokoškolskih ustanova u Hrvatskoj. Biografiju dr. Jelinčić možete pronaći naa dresi http://www.irmo.hr/hr/node/580 ili http://dani149.wix.com/daniela-angelina-jelincic.

Nakon predavanja, bit će organiziran radionički dio u kojem će se kroz diskusiju i strukturirane ankete tražiti konsenzus o najznačajnijim šibenskim kulturno – turističkim vrijednostima, potencijalima i simbolima. Rezultati diskusije poslužit će za izradu vizualnog identiteta i predložaka promotivnih materijala za buduće aktivnosti brendiranja Šibenika kao destinacije kulturnog turizma. Moderatori radionice su Krešimir Grubić i Zdravko Bogdan, vlasnici tvrtke kreator[atk], vodeće šibenske agencije na području odnosa s javnostima u EU projektima.

Aktivnosti brendiranja Grada Šibenika kao destinacije kulturnog turizma provode se u okviru projekta Turističke valorizacije tvrđave svetog Mihovila. Projekt izgradnje ljetne pozornice na tvrđavi svetog Mihovila, ukupne vrijednosti 1.666.388,90 €, sufinanciran je od strane Europske unije, kroz program IPA IIIC-BRI u iznosu od 60,01% navedenog iznosa.

  Objavljeno: 10.10.2013, 09:16h