
Popularni američki TV kanal CNBC u svojoj specijaliziranoj emisiji Wine Portfolio prikazanoj krajem ožujka predstavio je bogatstvo hrvatske gastronomske i enološke ponude, prikazavši našu zemlju kao odredište po mjeri istinskih ljubitelja tradicionalnih specijaliteta i dobre kapljice. Valja istaknuti da je domaćin emisije Jody Ness, sa svojim timom, tom je prilikom posjetio među ostalim i Šibenik. Osim Šibenika u prilogu se iz naše županije još našao Skradin, a potom slijede Zagreb, Opatiju, Kastav, Volosko, Motovun, Livade, Momjan, Vižinadu, Poreč, Pulu, Plitvice i Split. Tijekom putovanja Jody Ness intervjuirao je hrvatske vinare i kuhare.
Iznimno popularna emisija snimljena je 2011. godine tijekom studijskog putovanja po Hrvatskoj koje su za produkcijski tim organizirali Glavni ured te Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku u suradnji sa sustavom turističkih zajednica. Ova polusatna emisija ima 95 milijuna gledatelja u Sjevernoj Americi i Kanadi, a obrađuje teme vezane uz gastronomsku i enološku ponudu turističkih zemalja diljem svijeta, stoga je njen doprinos šibenskom i hrvatskom turizmu izniman. Produkcija Wine Portfolia, kojoj se Hrvatska veoma dojmila, promovirala je Hrvatsku i putem svog bloga te Twitter profila.
Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u New Yorku trenutačno surađuje s poznatim američkim gastro magazinom Saveur, čiji će novinar ovoga ljeta boraviti u Hrvatskoj.
Objavljeno: 16.04.2012, 00:00h