U gradskoj knjižnici 'Juraj Šižgorić' danas je predstavljen akcijski plan oživljavanja maloprodaje u šibenskoj povijesnoj jezgri. Mjere obuhvaćene akcijskim planom su rezultat istraživanja provedenih kroz projekt RetaiLink, sufinanciran iz europskog programa URBACT III.
Akcijski plan je rezultat sastanaka i konzultacija s velikim brojem dionika u staroj gradskoj jezgri, lokalnim vlastima te lokalnom akcijskom grupom. Prvi sastanak je održan u listopadu 2015.g., kada se ujedno i rodila ideja okupljanja i udruživanja trgovaca stare gradske jezgre u lokalnu akcijsku grupu.
Razvijanje suradnje između trgovaca i Gradske uprave radi unapređivanja uvjeta poslovanja u staroj gradskoj jezgri, poticanje i promocija poželjnih poslovnih aktivnosti,
unapređenje kompetentnosti i vještina trgovaca u svrhu prilagodbe novim trendovima potražnje, potom povećanje atraktivnosti stare gradske jezgre s ciljem ublažavanja efekta sezonalnosti, marketinške aktivnosti usmjerene na povećanje vidljivosti trgovačke ponude te poboljšanje pristupačnosti staroj gradskoj jezgri – mjere su koje je definirao akcijski plan oživljavanja maloprodaje u staroj gradskoj jezgri.
Smanjenje efekta sezonalnosti, povećanje opsega i kvalitete trgovačke ponude kao motiva za posjet starom gradu i dodatan broj organiziranih događanja, također su dio plana.
„Osmišljavanjem manifestacija i nudeći sadržaje koji su građanima atraktivni, nastojao se stvoriti pozitivan efekt i privući ljude u našu staru jezgru. Brojni festivali, glazbeni i kulturni sadržaji, blagdanske manifestacije i sajmovi privlače posjetitelje, a protok ljudi je uvijek prilika i za rad trgovina te ugostiteljstva. Gradilišta u staroj jezgri pokazatelj su zaokreta koji se dogodio, a ovaj akcijski plan je izvrstan pokazatelj što dodatno trebamo raditi. Među prioritetima je svakako problematika nedostatka parkirnih mjesta, koja će biti značajno smanjena izgradnjom podzemne garaže ispod glavnog gradskog trga.', rekao je gradonačelnik Željko Burić.
Na predstavljanju akcijskog plana govorili su i Petar Mišura, pomoćnik pročelnika Upravnog odjela za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Grada Šibenika, ujedno i voditelj projekta, Zdravko Bogdan, predstavnik agencije Kreator, izrađivača plana, Kristijan Domdjoni, predstavnik Udruge poduzetnika stare gradske jezgre i Marko Chiabov, predstavnik Društva arhitekata Šibenik.
U okviru projekta predstavljena je i internetska stranica'Idemo do grada' ,platforma namijenjena poduzetnicima, odnosno obrtnicima koja nudi besplatno oglašavanje njihovih trgovina, prodajnog asortimana te akcija i posebnih ponuda.
Osim na web stranici, oglašavanje se odvija i putem društvenih mreža, točnije istoimene Facebook stranice – 'Idemo do grada'.
Na taj način, maloprodajne aktivnosti na području centra Šibenika postaju bliže potencijalnim kupcima, čime se postiže i zadržavanje i boravak u povijesnoj jezgri Šibenika.
Predstavljanje akcijskog plana poticanja maloprodaje u centru grada pratile su i broje zabavne te trgovačke aktivnosti u staroj gradskoj jezgri. Na Maloj loži odvija se 'Zelena tržnica' uz glazbu DJ-a Santiaga Batacoste, dok mališane na Trgu Medulić zabavlja mađioničar Casper.
Objavljeno: 24.03.2018, 12:27h