Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Predstavljen projekt brandiranja grada Šibenika

 

U prepunoj dvorani Gradske knjižnice, u nazočnosti šibensko-kninskog župana Gorana Pauka, dogradonačelnika Grada Šibenika Franka Vidovića i Petra Baranovića, saborske zastupnice Brankice Crljenko, predsjednika Gradskog vijeća Ivana Ninića, načelnika Općine Tisno Ivice Klarina, prof. dr. Ive Josipovića i brojnih Šibenčana, večeras je prezentiran projekt brendiranja Grada Šibenika kojeg je predstavio stručni tim Arhitektonskog fakulteta u Zagrebu: koordinatorica projekta Marina Pavković, dipl.oec., brand konzultant, ravnatelj Zavoda za urbanizam dr.sc.Jesenko Horvat, dia i prodekanica za znanost: dr.sc. Sanja Filep, dia. Uoči prezentacije, gradonačelnik Grada Šibenika dr. Ante Županović održao je uvodno slovo te kazao nekoliko riječi o samom projektu, odnosno želji njegova tima da Šibenik konačno jasno pokaže svoje brojne simbole i posebnosti, ali ono što je možda još važnije, a to je da ih na pravi način prezentira. „Šibenik je prepoznat i od UNESCO-a, dive mu se brojni posjetitelji, turisti, no to nama nikako ne smije biti dovoljno; Šibenik zaslužuje i više i bolje; Šibenik mora sustavno izgraditi svoj image, ne samo zbog prezentacije „prema vani“, već treba još više probuditi ponos nas Šibenčana što potičemo iz ovoga prelijepoga grada; grada bogate tradicije, povijesne arhitekture i prirodnih ljepota njegova okružja.“, kazao je gradonačelnik, te nastavio: „Šibenik – grad brand kao projekt daje nam mogućnost da te njegove vrednote još više i bolje prezentiramo, ali da ih tako i očuvamo. Jer, kada kažemo Šibenik- sjetimo se brojnih vrijednosti i simbola: od urbanizma, preko arhitekture, katedrale, “šibenske pisme“, pjevača, mora, Jadrije, sporta, Dražena, masline, kape, kazališta,..... i tako dalje u nedogled, no sve to zajedno je nedovoljno strukturirano, nepovezano nabrojeno, jednom rječju-razbacano.Takav način nepovezanog nabrajanja, kojem mi Šibenčani često svjedočimo kada želimo reći što više toga o svome gradu, ima za posljedicu nedovoljnu iskomuniciranost internoj i eksternoj javnosti, što u konačnici i nedostatno utječe na vrijednost ukupnog gradskog proizvoda.“ Koordinatorica projekta Marina Pavković naglasila je važnost izgradnje branda grada Šibenika koji mora imati za cilj razvoj cjelokupnog gospodarsko turističkog potencijala, s ciljem definiranja i jačanja njegove jedinstvenosti i konkurentske prepoznatljivosti. To je kreiranje novih gospodarskih, urbanističkih, prostornih programa, promjena vlastitog ponašanja – stanovnika rezidenata, kreiranje gradskih atrakata, valorizacija postojećih vrijednosti, a sve zajedno u cilju stvaranja prepoznatljivosti i jedinstvenosti grada Šibenika i okolice, jednom rječju osiguravanja vlastitog lokalnog razvoja u jakoj konkurenciji. „Hrvatski stari obalni gradovi, posebice Šibenik, čija ljepota još uvijek nije bitno ugrožena, imaju trajnu zadaću očuvanja povijesne arhitekture, implementacije vrhunske suvremene arhitekture i očuvanja kulture prostora. Sve to radi osiguranja gospodarskog rasta, zasnovanog na jasnim ciljevima i održivom razvoju. Razvijanje i definiranje vlastite marke omogućava zadržavanje i privlačenje ciljanih struktura urbanog stanovništva i gostiju, osigurava gospodarski razvoj utemeljen na jasnoj viziji, kvalificiranoj, zainteresiranoj i inovativnoj radnoj snazi koja u tom mjestu zadovoljava sve svoje potrebe, životne, razvojne, obiteljske, kulturne, sportske i druge.“, kazala je Pavković. Zaključeno je kako proces brendiranja Šibenika treba započeti čim prije, odmah, jer se konkurentska gospodarska i turistička borba već sada, a pogotovo ulaskom u EU, vodi među gradovima, a oni koji budu imali prepoznatljiv i jasan identitet u toj borbi pobjeđuju. Kao sljedeći korak, nakon provedbe natječaja, najavljeno je formiranje timova u čijem radu će sami Šibenčani imati značajnog udjela.

  Objavljeno: 03.11.2009, 20:01h