Prvo izdanje festivala SuperUho orijentiranog na aktualnu međunarodnu glazbenu scenu održat će se od 3. do 5. kolovoza u Šibeniku. Za razliku od niza kvalitetnih, ali masovnih ljetnih festivala, SuperUho Festival po uzoru na svojeg starijeg brata Žedno uho zadržat će svoj prepoznatljiv intimni format uživanja u glazbi. Tome u prilog idu lokacije na kojima će se SuperUho održati – riječ je o lokacijama pristaništa TEF te gradskoj plaži BANJ, u neposrednoj blizini šibenske stare gradske jezgre.
Na danas održanoj konferenciji za novinare predstavljen je novi dio inozemnih i regionalnih izvođača, koncept klubskog programa kao i izvođači koji će nastupiti u sklopu istog, interaktivno video uređenje festivalske lokacije, popratni sportsko-rekreativni sadržaj festivala u organizaciji generalnog sponzora Iskona kao i novi vizualni identitet SuperUho Festivala. Spomenute informacije predstavili su direktor festivala Mate Škugor, urednik klubskog programa i PR koordinator Nenad Borović, Tonko Mikulandra, koordinator interaktivnog video uređenja festivalske lokacije, dok je u ime Grada Šibenika festival podržao gradonačelnik dr. Željko Burić.
„Šibenik sa SuperUho Festivalom dobiva još jedan respektabilan festivalski sadržaj; dokaz je to da se naš grad uspješno pozicionira kao jedna od najpoželjnijih destinacija za ljubitelje kvalitetne glazbe. Najzvučnije izvođačko ime-grupa The National - pored gostovanja na prvom izdanju Super Uho festivala, održat će koncert i na novootvorenoj ljetnoj pozornici tvrđave Sv. Mihovil. Upravo je to primjer kako svakim projektom i sadržajem nastojimo povezati našu povijesnu baštinu sa suvremenim izazovima i potrebama. Vjerujem kako će brojni posjetitelji ljetnih pozornica, kako one na tvrđavi tako i onih na SuperUhu, uživajući pod zvjezdanim nebom i s pogledom na grad i njegov zaljev i arhipelag, zauvijek nositi dio Šibenika i njegove povijesti sa sobom . Također me veseli da je idejni tvorac čitavog projekta upravo naš Šibenčanin Mate Škugor, čiji su raniji uspjesi u organizaciji ovakvih glazbenih događaja, jamstvo da će SuperUho postati još jedan festival po kojem će Šibenik postati prepoznatljiv“, izjavio je gradonačelnik dr. Željko Burić.
„Iznimno sam sretan što smo u mogućnosti gradu Šibeniku ponuditi još jedan glazbeni projekt koji ovaj puta u sebi objedinjuje sve ono na čemu smo gotovo dvadeset godina radili pod etiketom Žedno uho. Kroz spoj istraživanja, edukacije, razmjene ideja, ali i neizbježnog aspekta zabave, SuperUho će, to je sad već potpuno sigurno, već u svom prvom izdanju ispuniti sve naše želje i ciljeve“, izjavio je Mate Škugor. „U ovoj zadnjoj objavi imena naglasak je upravo na glazbeno-edukativnom aspektu festivala, pa smo tako središnji dan festivala dodijelili glazbenicima koji su, svatko na svoj način, mijenjali i kreirali zvuk glazbe kakvu danas poznajemo. Tako će se, uz već objavljene pionire post metala Earth, na glavnoj festivalskoj pozornici toga dana pojaviti legendarni kalifornijski post punk avangardisti Tuxedomoon. Uz ova uistinu kultna imena za koja se često zna reći kako su bili ispred svog vremena te upravo zato i danas zvuče podjednako svježe kao i prije 30 godina, predstavit će nam se i hodajuća enciklopedija glazbe pedesetih, šezdesetih i sedamdesetih godina dvadesetog stoljeća, čovjek koji danas figurira kao jedan od najvećih autoriteta među njojorškim DJ-ima koji vrte garažni rokenrol, soul i funk - Jonathan Toubin“, dodao je Škugor. Uz navedene goste program festivala će upotpuniti i niz sjajnih domaćih i regionalnih uzvođača: Antenat, Cojones, Kanđija i gole žene, te dvojac Ti.
Koncept kupskog programa SuperUho Festivala kreiran je u skladu s glazbom koju će izvesti spomenuti i otprije objavljeni izvođači. „S obzirom na izvođače festivala i želju da se izbjegne klasičan DJ program, isti je osmislio englesko/hrvatski DJ kolektiv SOULKEKS koji već dvije godine uspješno njeguje tradiciju takozvane 'digging' kulture groove žanrova poput raw funk&soul/beat/RnB/RnR/boogie/latino/hip hop/disco muzike interpretirane isključivo sa gramofonskih ploča, uz scratch, mikrofon i ostale trikove po uzoru na zlatni period breaks DJ kulture 70-ih i 80-ih. U spomenutom programu nastupit će šest veterana spomenute 'digging' scene koji će na festivalu ekskluzivno izvesti DJ setove fokusirane na određene žanrove i to u bac2back formi. DJ-evi koji će nastupiti su Jonathan Toubin (usa) , Mr Dirty Hairy (Uk/Hr), Gdin Smeđi Šećer, Goce (Mk), Pytzek, Borovich i Zorro. Glazba koju možete očekivati je garage RnR, beat, raw funk&soul, RnB, afrobeat, brasil, breaks, ex yu rare funk/soul/RnR/disco; svi će nastupati u kombinaciji DJ dueta, dok će tijekom dana na plaži Banj i Iskonovoj školi surfanja u drugim kombinacijama vrtjeti drugačiju glazbu primjerenu sportu i plaži, ali i uličnoj estetici New Yorka s obzirom da se na samoj plaži nalazi i teren za košarku i odbojku“, najavio je urednik klubskog programa Nenad Borović. „Nastavljamo suradnju sa portalom Muzika.hr i njihovim uspješnim projektom Akustika stage te će ove godine na plaži Banj nakon završetka programa Iskonove škole surfanja i nastupa DJ-eva u predvečernjim satima tamo nastupiti ponajbolji izvođači hrvatske kantautorske scene u akustičnim izdanjima. Bendovi koji će nastupati izabrani su putem javnog natječaja i ocjenjivanjem čitatelja portala te stručne komisije SuperUho Festivala i Muzike.hr, a među ostalima to su F O R (Zagreb), Hangin' Village (Split), Nikol, Luka i Vedran (Pula) i drugi“, dodao je Borović.
Iskon, generalni pokrovitelj festivala, do 16. srpnja održava nagradni natječaj „Surfanje na suhom sa SuperUhom“, u kojem zainteresirani imaju priliku osvojiti pakete s uključenim ulaznicama za festival, kamperskim kartama, postavljenim šatorom i vrećama za spavanje, SuperUho poklon vrećicama i besplatnim tečajem windsurfinga. Natječaj je otvoren na Iskonovom Facebooku. Škola besplatnog windsurfinga inače je samo dio bogatog dnevnog programa festivala za koji je zadužen Iskon. Tu su još glazbena pozornica s nastupima DJ-a, uređena plaža Banj i turniri u odbojci na pijesku, na koje će se moći prijaviti svi festivalci. „Želja nam je dobro raspoloženje, susrete i druženje posjetitelja održati i tijekom dana, čemu će savršeno poslužiti plaža Banj tik uz večernju festivalsku lokaciju. Drago nam je što ovaj inovativan, hrabar i srčani projekt imamo priliku pratiti i podržavati od samog njegovog početka. SuperUho festival se već istaknuo svojim konceptom, uz garanciju dobre realizacije“, službena je izjava Saše Kramara, Iskonova CEO.
U svrhu interaktivnog video uređenja festivalske lokacije angažirani su Tonko Mikulandra i Ante Šmit iz Varoš medie. „Naša je ideja da pomoću boja, animacija i video projekcija uljepšamo i napravimo vizualno atraktivnijim prostor na kojem će se održati festival. Sve te animacije bit će prilagođene temi festivala i ritmu glazbe koja će se izvoditi. Posjetiteljima ćemo također pokušati prezentirati i još neke atraktivne vizualno-interaktivne instalacije, no te bismo informacije još uvijek čuvali kao svojevrsno iznenađenje“, izjavili su Tonko Mikulandra i Ante Šmit.
„Ono što svakako treba istaknuti je, iz perspektive nekoga tko je gotovo dvadeset godina radio u Zagrebu u potpuno drugačijem i daleko nepovoljnijem političkom okruženju, skoro pa nevjerojatan odnos gradske vlasti spram ove, ali i drugih sličnih nezavisnih kulturnih inicijativa kojima je Šibenik postao domom u proteklih nekoliko godina. Činjenica da je Šibenik postao jednom otvorenom sredinom u kojoj su i više nego dobrodošli svi kreativni i sposobni pojedinci ili grupe ljudi jamči sjajnu budućnost grada za kojeg sam potpuno siguran da će vrlo brzo postati kulturnim središtem ne samo Dalmacije i Hrvatske već i jugoistočne Europe“, zaključio je Mate Škugor.
Cijena festivalskih ulaznica za prvo izdanje festivala SuperUho iznosi 290 kuna i vrijedit će do početka festivala; prvog dana festivala cijena festivalske ulaznice iznosit će 320 kuna. Cijena dnevnih ulaznica iznose 220 kuna – za prvi festivalski dan te 190 kuna za drugi i treći festivalski dan. Cijena smještaja u kampu iznosi 150 kuna za sva tri festivalska dana.
Ulaznice se mogu kupiti na sljedećim pretprodajnim mjestima: u Zagrebu u Dirty Old Shopu (Tratinska 18) i Rockmarku (Berislavićeva 13) te u Dallas Music Shopu Šibenik (Kralja Tomislava 4) i klubu AZIMUT (Obala Palih Omladinaca 2, Šibenik). Ulaznice je moguće kupiti i online preko servisa Dirty old shop (http://www.dirtyoldempire.com/shop/) Početak prodaje dnevnih festivalskih ulaznica je od ponedjeljka, 14. srpnja na spomenutim prodajnim mjestima.
Generalni sponzor Festivala je Iskon.
Festival podržali: Zagrebačka pivovara, Ministarstvo kulture RH, Grad Šibenik, Turistička zajednica Grada Šibenika
Prijatelji festivala: Šešula riba sendviči, klub Azimut
Medijski pokrovitelji : Tportal, Muzika.hr, Radio Student, Šibenski radio, Šibenski tjednik, Terapija.net, Arteist, H-Alter, Zarez, Festival.hr, Tris, Šibenik In, Teklić, Venia Mag
Objavljeno: 08.07.2014, 11:57h