“Priprema za brendiranje grada Šibenika” dvodjelna je radionica, čiji je voditelj Robert Jakovljević, koji je u suradnji s Media In, Šibenik i organizator.
Robert Jakovljević je brand dizajner, koji će sudionicima predstaviti projekt izgradnje identiteta Šibenika i njegovog brendiranja. Jakovljević s tvrtkom Media In na ovom projektu radi preko godinu dana, a sličan projekt uspješno je odradio u gradu Umagu prije desetak godina.
City brend nije samo oglašavanje nekog grada ili jednog njegovog dijela, to je cjelokupna priča o njegovoj prepoznatljivosti. Jakovljević je kao jednu od najvažnijih stavki u brendiranju Šibenika naglasio upravo staru gradsku jezgru i povratak autohtonog stanovništva u napuštene prostore. Na svojoj Facebook grupi poziva sve zainteresirane da se uključe i sudjeluju u kreiranju novog identiteta grada.
Priprema za brendiranje grada - poziv na dvodjelnu radionicu
Radionice će se održati u potencijalnim city brend gradskim prostorima:
Prva u knjižari "Matica", u petak, 13. travnja 2012. god. u 19 sati
Druga u Giro Caffeu, u nedjelju, 15. travnja 2012. god. u 19 sati
Teme radionica:
- Što je brend grada?
- Što je identitet Šibenika?
- Kako pokrenuti proces brendiranja grada Šibenika u zatečenoj situaciji?
Prijave: sibenikbrand@gmail.com
mob. 099/212 58 71
Napomena:
Moguće je sudjelovati i na jednom dijelu radionice uz uvjet da ste prisustvovali prethodnom dijelu.
Zbog kvalitetne diskusije, ograničen je broj sudionika na 15, plus sudionici prethodnih radionica.
Objavljeno: 10.04.2012, 00:00h