Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije - Sound Channel, nacionalni turistički operator - CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta „Obonjan Rivijera“ i uređenja njegove turističke infrastrukture. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude.
Operativna kompanija Gratiosus ima iza sebe mnoštvo vrlo uspješnih projekata baziranih na ugostiteljstvu i glazbenom turizmu. Uz Gratiosus, nositelji projekta su vodeći europski turoperater CMT specijaliziran za organizaciju događanja i putovanja, posebice za mlade. Sound Channel pak iza sebe ima respektabilan portfolio glazbenih projekata poput organizacije Hideouta, Lost & Founda te Unknowna, jedna su od vodećih svjetskih kompanija u toj grani poslovanja.
Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije, za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta.
EKONOMSKI UČINCI PROJEKTA:
Novi projekt će donijeti ekonomsku korist ne samo za otok, već i za Grad Šibenik, Županiju i cjelokupni domaći turizam. Već u okviru pripreme ljetne sezone 2016. Obonjan kreće s jakom promotivnom kampanjom koja ima za cilj stvoriti jak imidž otoka na globalnoj razini. Cilj je pozicionirati otok kao destinaciju vrhunske ponude i iznimnih turističkih mogućnosti.
U prvoj sezoni, 2016. godine, investitori očekuju ostvarenje rezultata od najmanje tri tisuće posjetitelja tjedno. Navedeno bi trebalo rezultirati za Otok Obonjan i grad Šibenik ostvarenjem od preko 120.000 noćenja te ostvariti ukupnu potrošnju vezanu uz ovaj projekt od najmanje 70 milijuna kuna. U narednim godinama ti će rezultati dodatno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom, a posljedično i razvojem svih ostalih segmenata turističke ponude, kako Obonjana, tako i Šibenika i Županije. Projekt će od samog pokretanja zaposliti nekoliko stotina domaćih radnika. Ta će brojka rasti iz sezone u sezonu. Posljedično, uz jačanje broja dolazaka, rasti će i dodatna ponuda grada Šibenika i okolice, a što će integrirati otvaranje dodatnog broja radnih mjesta i stvaranje novih sadržaja. Tijekom radova na samom otoku, biti će angažiran veliki broj domaćih kompanija. Pored prihoda ostvarenih na otoku, većina posjetitelja će na otok dolaziti iz Šibenika i time produžiti svoj boravak u samom gradu. Programi na otoku će biti iznimno atraktivni i punit će smještajne kapacitete na području čitave županije. Novi projekt će generirati značajne i lako mjerljive ekonomske učinke na lokalno gospodarstvo u obliku stvaranja pretpostavki za zapošljavanje, fiskalnih prihoda i ukupnog gospodarskog rasta.
Kao što je navedeno, projekt kreće u realizaciju već u narednim danima. Početna faza izgradnje i uređenja uključuje adaptaciju i uređenje objekata, postavljanje i izgradnju smještajnih kapaciteta na otoku, izgradnju zabavnih i ugostiteljskih sadržaja s pripadajućom infrastrukturom, uređenje pristupnih prometnica, elektro-energetske priključke, uređenje okoliša i sl..
Tendencija Hrvatske je pozicionirati se na globalnoj turističkoj karti u sam vrh svjetskih odredišta baziranih na usluzi pružanja ovog vida usluge i doživljaja. Razvoj ovakvog segmenta ponude doprinosi iznimnom jačanju branda Hrvatske kao destinacije, ali i njene uske specijaliziranosti za pojedine segmente ponude.
Objavljeno: 02.06.2015, 13:15h