Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Projekt Obonjan Rivijera

Projekt Obonjan Rivijera

 

 

Dana 29.05.2015. potpisan je  Sporazum između Sunčanog Hvara d.d., Obonjan rivijera d.d.,  Projekti Šibenik d.o.o. i Grada Šibenika kojim se raskida Ugovor o realizaciji projekta Obonjan,  koji je sklopljen 2008. godine. Sukladno predmetnom Sporazumu,  Sunčani Hvar je istupio iz Ugovora o realizaciji projekta Obonjan ustupanjem svoje pravne pozicije društvu Projekti Šibenik d.o.o., te su sve stranke pristale na  prestanak međusobnih potraživanja  po osnovu dosadašnje suradnje i obustavljanje svih pokrenutih sporova.

Vodeći glazbeni promotori iz Velike Britanije - Sound Channel, nacionalni turistički operator - CMT i operativna kompanija Gratiosus nositelji su projekta „Obonjan Rivijera“ i uređenja njegove turističke infrastrukture. Riječ je o ulagačima s dugogodišnjom tradicijom i iskustvom na području razvoja i provedbe ovakvog tipa turističke ponude.

Operativna kompanija Gratiosus ima iza sebe mnoštvo vrlo uspješnih projekata baziranih na ugostiteljstvu i glazbenom turizmu. Uz Gratiosus, nositelji projekta su vodeći europski turoperater CMT specijaliziran za organizaciju događanja i putovanja, posebice za mlade. Sound Channel pak iza sebe ima respektabilan portfolio glazbenih projekata poput organizacije Hideouta, Lost & Founda te Unknowna,  jedna su od vodećih svjetskih kompanija u toj grani poslovanja.
Nositelji projekta planiraju u najkraćem mogućem roku stvoriti uvjete za idiličnu, održivu i odmorišnu destinaciju baziranu na kreiranju posebnog i iznimnog ugođaja. U promotivnom i sadržajnom smislu, kroz ulaganja i promociju na globalnoj razini, ponudu sadržaja i glazbenih događanja, Obonjan će postati meka za potrošače iz cijelog svijeta. Investitori najavljuju velika ulaganja u promociju otoka i svih njegovih sadržaja, a čime žele dodatno ojačati domaću turističku ponudu i ojačati brand Hrvatske kao destinacije iznimnih prirodnih ljepota i iznimnog doživljaja, za usko definirane ciljne skupine.

Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije, za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta.

EKONOMSKI UČINCI PROJEKTA:

Novi projekt će donijeti ekonomsku korist ne samo za otok, već i za Grad Šibenik, Županiju i cjelokupni domaći turizam. Već u okviru pripreme ljetne sezone 2016. Obonjan kreće s jakom promotivnom kampanjom koja ima za cilj stvoriti jak imidž otoka na globalnoj razini. Cilj je pozicionirati otok kao destinaciju vrhunske ponude i iznimnih turističkih mogućnosti.

U prvoj sezoni, 2016. godine, investitori očekuju ostvarenje rezultata od najmanje tri tisuće posjetitelja tjedno. Navedeno bi trebalo rezultirati za  Otok Obonjan i  grad Šibenik ostvarenjem od preko 120.000 noćenja te ostvariti ukupnu potrošnju vezanu uz ovaj projekt od najmanje 70 milijuna kuna. U narednim godinama ti će rezultati dodatno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom, a posljedično i razvojem svih ostalih segmenata turističke ponude, kako Obonjana, tako i Šibenika i Županije. Projekt će od samog pokretanja zaposliti nekoliko stotina domaćih radnika. Ta će brojka rasti iz sezone u sezonu. Posljedično, uz jačanje broja dolazaka, rasti će i dodatna ponuda grada Šibenika i okolice, a što će integrirati otvaranje dodatnog broja radnih mjesta i stvaranje novih sadržaja. Tijekom radova na samom otoku, biti će angažiran veliki broj domaćih kompanija. Pored prihoda ostvarenih na otoku, većina posjetitelja će na otok dolaziti iz Šibenika i time produžiti svoj boravak u samom gradu. Programi na otoku će biti iznimno atraktivni i punit će smještajne kapacitete na području čitave županije. Novi projekt će generirati značajne i lako mjerljive ekonomske učinke na lokalno gospodarstvo u obliku stvaranja pretpostavki za zapošljavanje, fiskalnih prihoda i ukupnog gospodarskog rasta.

Kao što je navedeno, projekt kreće u realizaciju već u narednim danima. Početna faza izgradnje i uređenja uključuje adaptaciju i uređenje objekata, postavljanje i izgradnju smještajnih kapaciteta na otoku, izgradnju zabavnih i ugostiteljskih sadržaja s pripadajućom infrastrukturom, uređenje pristupnih prometnica, elektro-energetske priključke, uređenje okoliša i sl..

Tendencija Hrvatske je pozicionirati se na globalnoj turističkoj karti u sam vrh svjetskih odredišta baziranih na usluzi pružanja ovog vida usluge i doživljaja. Razvoj ovakvog segmenta ponude doprinosi iznimnom jačanju branda Hrvatske kao destinacije, ali i njene uske specijaliziranosti za pojedine segmente ponude.

  Objavljeno: 02.06.2015, 13:15h