Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Radionica o brendiranju Šibenika kao kulturne destinacije

Radionica o brendiranju Šibenika kao kulturne destinacije

 

 

Nositelji političkog, kulturnog i turističkog života grada Šibenika okupili su se danas u Gradskoj vijećnici na predavanju i javnoj raspravi o brendiranju Šibenika kao kulturne turističke destinacije. Kulturni turizam u svijetu bilježi najveće stope rasta, a grad Šibenik ima što ponuditi na tom tržištu.

Skup je, u ime Grada Šibenika kao nositelja projekta, pozdravio gradonačelnik, dr. Željko Burić i istaknuo napore koje gradska uprava ulaže u očuvanje i prezentaciju kulturne baštine grada. Najavio je niz aktivnosti sanacije i turističke valorizacije šibenskih tvrđava i gradske jezgre u cjelini. Posebno se osvrnuo na aktivnosti vezane za Tvrđavu sv. Mihovila koja može postati jedna od najvećih kulturnih turističkih atrakcija na Jadranu.

Direktor Turističke zajednice Grada Šibenika, Dino Karađole, na primjeru ovogodišnje turističke sezone, prikazao  je konkretne učinke kulturnog turizma na rezultate poslovanja. U proteklih nekoliko godina, paralelno s povećanjem broja događanja u gradu, eksponencijalno je rastao i broj postelja i broj noćenja u Šibeniku koji je, prema njegovim riječima, već postao turističko kulturno središte i sad mora sustavno upravljati svojim potencijalima.

U središnjem dijelu izlaganja, dr. Daniela Angelina Jelinčić istaknula je kulturni turizam kao jedan od najvećih potencijala turističkog razvoja. Kulturnu baštinu se mora čuvati i uvažavati, ali i prezentirati na moderan način, kroz inovativne multimedijalne projekte. Kao najvažniji princip u upravljanju kulturnim potencijalima turističke destinacije naglasila je zajedništvo i interdisciplinarni pristup, te zajednički rad kulturnih i turističkih djelatnika, a pod okriljem predstavnika lokalne vlasti.

Na kraju susreta, prisutnim su sudionicima podijeljeni anketni listići s pitanjima vezanim za kulturne i turističke potencijale, te najavljeni novi susreti.

Aktivnosti brendiranja Grada Šibenika kao destinacije kulturnog turizma provode se u okviru projekta
Turističke valorizacije tvrđave svetog Mihovila. Projekt izgradnje ljetne pozornice na tvrđavi svetog Mihovila, ukupne vrijednosti 1.666.388,90 €, sufinanciran je od strane Europske unije, kroz program IPA IIIC-BRI u iznosu od 60,01% navedenog iznosa.

  Objavljeno: 11.10.2013, 15:12h