Predstavnici Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture, predvođeni zamjenikom ministra
Gradonačelnik Šibenika dr. Ante Županović na samom početku je istaknuo specifičnost naših otoka na kojima su potrebna određena poboljšanja, poglavito što se tiče prijevoza, i izrazio želju da se pronađe zajednički jezik svih uključenih strana o ovom pitanju.
Racionalizacija na pojedinim državnim linijama nužna je zbog nedostatka sredstava u državnom proračunu za subvencioniranje pomorskog prometa u idućoj godini, rekao je zamjenik Antešić. Pritom je naglasio kako navedeni prijedlozi nikako nisu konačna odluka i kako svaku liniju treba razmotriti posebno, ovisno o potrebama stanovnika pojedinog otoka.
Na prostoru pet obalnih županija, šibensko područje je najmanje plovno, stoga će i moguće racionalizacije biti najmanje. Neće biti ukidanja linija, naglasio je zamjenik ministra Zdenko Antešić, već će doći do preusmjeravanja u subvencioniranju određenih linija. Radi se ponajprije o liniji Brodarica – Krapanj, čije bi financiranje, kao linije lokalnog karaktera, mogao preuzeti Grad Šibenik uz određenu financijsku pomoć Ministarstva.
Također, nema bojazni o smanjenju kapaciteta na liniji 505 – Vodice – Prvić – Zlarin – Šibenik, već je samo riječ o drukčije definiranom plovidbenom kapacitetu brodova.
Do iduće sezone uvest će se i izdavanje iskaznica za besplatni i povlašteni prijevoz za stanovnike otoka, čime će se izbjeći određene nepravilnosti u iskorištavanju subvencioniranih karata.
Objavljeno: 12.09.2012, 14:31h