Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Raspršeni hotel Šibenik dobio vizualni identitet

Raspršeni hotel Šibenik dobio vizualni identitet

 

 

U sklopu projekta „Raspršeni hotel Šibenik“, u organizaciji Grada Šibenika, Turističke zajednice grada Šibenika i Udruge „Raspršeni hotel Šibenik“, 6.veljače poslan je pozivni natječaj šibenskim tvrtkama za grafičku pripremu i dizajn za izradu logotipa „Raspršenog hotela Šibenik“.

Cilj natječaja je bio pronaći najbolje rješenje vizualne komunikacije s tržištem na osnovi organizacije novog turističkog proizvoda Šibenika kroz projekt Rapršeni hotel Šibenik, te pri tome proizvesti pozitivan dojam i asocijaciju na smještaj u povijesnoj jezgri Šibenika;  proizvesti funkcionalnost u smislu ponude i pobuditi interes za povijesnu jezgru Šibenika u skladu s raznolikom turističkom ponudom u obilku raspršenog hotela te ostalim atrakcijama koje destinacija nudi.

U zadanom roku, zaključno s danom 21.veljače, na adresu ureda Turističke zajednice grada Šibenika pristiglo je ukupno pet radova koji su ispunjavali uvjete sadržane u pozivu.

Komisiju koja je odlučivala o budućem vizualnom identitetu prvog raspršenog hotela u Hrvatskoj sačinjavali su:  Tina Vickov, predsjednica Udruge Raspršeni hotel Šibenik i vlasnica agencije Manifesta – za marketing i turizam, Dino Karađole – direktor TZ grada Šibenika, Petar Mišura – Grad Šibenik, Pavle Roca – likovni pedagog, Franka Baranović – dizajnerica Interijera, Marko Paić – arhitekt i Jadran Kale, kustos-etnolog Muzeja grada Šibenik i viši predavač na Odjelu za etnologiju i kulturnu antropologiju Sveučilišta u Zadru.

U trećem krugu okupljanja komisije, nakon prezentacije radova od strane njihovih autora, donešena je konačna odluka o vizualnom identitetu Raspršenog hotela Šibenik. Komisija je izabrala rad koji zadovoljio  kriterije privlačnog, modernog i funkcionalnog vizualnog identiteta, ima jaku asocijaciju na „raspršenu“ ponudu unutar stare gradske jezgre Šibenika, te visoku aplikativnost na sve vrste promotivnih materijala. Riječ  je o radu produkt dizajnera Antonia Šunjerge iz Šibenika s diplomom studija dizajna Arhitektonskog fakulteta iz Zagreba. 

S izabranim rješenjem vizualnog identiteta, daljnji koraci su izrada signalizacije i internetskog  sjedišta za prvi Raspršeni hotel u Hrvatskoj.

  Objavljeno: 11.03.2014, 07:40h