Božićno-novogodišnji program '950a u Docu – Budi u Šibeniku 2016.' u potpunosti je opravdao očekivanja organizatora, posjetitelja, izvođača i svih sudionika programa – poruka je današnje konferencije za novinare koju je sazvao gradonačelnik Grada Šibenika Željko Burić zajedno s Organizacijskim odborom šibenskog Adventa. „Sinergija svih gradskih struktura, naših građana, gostiju i svih onih koji su omogućili da se ovakvo nešto realizira rezultirala je uspješnom manifestacijom koja je prepoznata i izvan granica naše županije“ – poručio je danas gradonačelnik Željko Burić.
Preko 100 izvođača i 10 glazbenih sastava, preko 20.000 posjetitelja u 23 dana, 4,266 Facebook pratitelja s preko 4.000 likeova na objave, 792 službene fotografije i preko 150 sati glazbenog programa, uz novčanu pomoć 15 sponzora i donatora brojke su kojima se može sažeti ovogodišnji božićno-novogodišnji program 950a u Docu - Budi u Šibeniku 2016. Ne čude stoga ni pozitivni rezultati provedene ankete prema kojoj 98.5% ispitanih posjetitelja smatra da se adventski program u ovakvom obliku treba nastaviti i u narednim godinama, dok ih čak 94.5 % smatra da na ovaj način koncipiran božićno-novogodišnji program podiže kvalitetu života i imidž grada Šibenika.
„Ponosan sam na ovu šibensku adventsku priču koja se treću godinu zaredom razvija i raste i koja je uspjela kroz duh Adventa oživjeti grad i tijekom zime. Ovogodišnji uspjeh rezultat je sinergije svih gradskih struktura koje su samostalno krenule u izgradnju adventske priče, ali i naših obrtnika, ugostitelja, škola, vrtića, pokrovitelja i naših građana kojima se još jednom želim zahvaliti. Iznimno smo zadovoljni odazivom Šibenčana, ali i njihovih gostiju iz susjednih gradova i županija. Posebno mi je drago što ovako uspješno ulazimo u jubilarnu -950tu godinu prvog pisanog spomena Grada Šibenika-neka nam svima cijela bude na krilima optimizma i pozitivne energije, sve do sljedećeg, još boljeg i još većeg Adventa kada će zaista i povijesni sat postavljen u parku otkucati 950. godinu Krešimirova grada.“ kazao je
Podsjetimo, na Adventski sajam ulazilo se Tvrđavicom koja je aludirala na Tvrđavu sv. Mihovila iz koje je niknuo srednjovjekovni grad i koja je osmišljena za najmlađe; drugi, središnji, izložbeno-prodajni, dio parka nosio je naziv Kod sata zbog sata promjera pet metara postavljenog na središnjoj fontani koji će Šibenčane i njihove goste svakog dana podsjećati na šibensku povijest, a simbolički odbrojava jubilarnu 950. godinu postojanja, a sve je završavalo na glazbenoj pozornici nazvanoj Kraljev dvor, iza leđa kralju Petru Krešimiru IV u čijoj se darovnici prvi put i spominje Šibenik, uoči Božića davne 1066. koju ove godine obilježavamo.
„Nismo se uspoređivali s drugim sredinama niti smo ih kopirali – gradili smo posebnu, Šibeniku svojstvenu priču, probudili smo u ljudima poseban osjećaj koji se isprepleo s optimizmom Adventa i zato ove godine nailazimo na pozitivne povratne reakcije. Advent je uspješan i zbog iznimno bogatog sadržaja i novosti u odnosu na lanjsku godinu: Advent se proširio na tri etaže, uspješno smo surađivali sa srednjom strukovnom školom i njihovim učenicima koji se školuju za stolare i koji su nam izradili adventske kućice, a proširili smo i suradnju s gradskim vrtićima, uveli nagradu Božićni medenjak, obogatili glazbeni program, prvi put proslavili 1. siječnja, popularizirali Freetuladu i još jednom na Trg Ivana Gorana Kovačića doveli klizalište.“ , kazala je
U provedenoj anketi 94,5% ispitanika izrazilo je zadovoljstvo božićno-novogodišnjim programom, a osim glazbenog programa na Kraljevu dvoru na kojem se Šibenik još jednom potvrdio kao urbano središte, ne valja zanemariti ni, sudeći po broju zadovoljne djece i njihovih roditelja, popularnost Tvrđavice, programom namijenjene najmlađima.
„Kada sumiramo, u parku je, kako je i bila početna zamisao, svatko mogao naći nešto za sebe. Naravno, nije sve bilo savršeno, ali propuste uočavamo, konstruktivne kritike uvažavamo, a sve kako bi dogodine ova blagdanska priča bila jača, ljepša i bolja jer jačanje imidža grada i rast njegovog turističkog potencijala situacija je u kojoj svi, neposredno ili posredno, od nje imaju dobrobiti. – zaključila je
Advent u Šibeniku u brojkama:
1 kralj
2 stražara
3 etaže
9 učenika srednje Strukovne škole izradilo 15 adventskih kućica
15 sponzora i donatora
24 polja na satu
10 sastava i preko 100 izvođača
23 dana i preko 150 sati glazbenog programa
600 vrtićke djece s više od 1000 božićnih ukrasa
950 dječjih čestitki
4.266 Facebook pratitelja i preko 4.000 likeova na Facebook objavama
Preko 800 službenih fotografija
Preko 20.000 posjetitelja
Više od 10.000 čaša kuhanog vina kojima se nazdravilo 950. obljetnici grada Šibenika
Objavljeno: 07.01.2016, 11:25h