Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi

Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi

 

 

'Riba Hrvatske - Jedi što vrijedi', marketinška je akcija Hrvatske gospodarske komore i Ministarstva poljoprivrede i ribarstva te Obrtničke komore. Njome se želi  osvijestiti Hrvate o potrebi jedenja ribe i njezinu blagotvornom učinku na organizam, a sve to iz mreža hrvatskih ribara.  Kampanja je zato i pokrenuta kako bi se promovirali proizvodi hrvatskog ribarstva. Cilj kampanje je pridonijeti povećanju potrošnje hrvatskih ribljih proizvoda i podizanju svijesti potrošača o visokoj nutritivnoj i zdravstvenoj vrijednosti hrane podrijetlom iz lokalnog ulova ili uzgoja. Pritom se želi stvoriti jedinstveni krovni brend tih proizvoda, kojim se jamči ne samo visoka kvaliteta već se i jasno pokazuje da su ti proizvodi potekli iz lokalnog održivog i uređenog proizvodnog sektora.

Projektom se želi stvoriti jasnija prepoznatljivost proizvoda ribarstva, prije svega kod domaćih potrošača, ali i na domaćem tržištu, što nužno uključuje i turističku ponudu. Naša je riba još uvijek sačuvana od onečišćenja i znatno kvalitetnija od ribe naših susjeda.

Mnogi kupci, osobito na kontinentu, smatraju da je riba preskupa, dok ribari odgovornost za takve cijene nalaze u niskom standardu i platežnoj moći građana. Istraživanje Instituta GFK pokazalo je da svaki deseti Hrvat uopće ne jede svježu ribu i plodove mora, a svaki dvadeseti ne jede čak ni smrznutu. Hrvati godišnje pojedu svega 8,5 kilograma ribe, što je neznatno u usporedbi sa Španjolcima, Portugalcima ili Talijanima, s kojima dijelimo isto more i koji pojedu tri puta više ribe, čak 24,5 kilograma. Manje ribe od nas jedu, primjerice, samo Irci, Nijemci i Mađari.

Kampanja „ RIBA HRVATSKE - Jedi što vrijedi“ bit će predstavljena u Zagrebu na Trgu bana J. Jelačića, 24. studenoga 2011. od 11 do 18 sati

  Objavljeno: 18.11.2011, 09:54h