Projektom se želi stvoriti jasnija prepoznatljivost proizvoda ribarstva, prije svega kod domaćih potrošača, ali i na domaćem tržištu, što nužno uključuje i turističku ponudu. Naša je riba još uvijek sačuvana od onečišćenja i znatno kvalitetnija od ribe naših susjeda.
Mnogi kupci, osobito na kontinentu, smatraju da je riba preskupa, dok ribari odgovornost za takve cijene nalaze u niskom standardu i platežnoj moći građana. Istraživanje Instituta GFK pokazalo je da svaki deseti Hrvat uopće ne jede svježu ribu i plodove mora, a svaki dvadeseti ne jede čak ni smrznutu. Hrvati godišnje pojedu svega 8,5 kilograma ribe, što je neznatno u usporedbi sa Španjolcima, Portugalcima ili Talijanima, s kojima dijelimo isto more i koji pojedu tri puta više ribe, čak 24,5 kilograma. Manje ribe od nas jedu, primjerice, samo Irci, Nijemci i Mađari.
Kampanja „ RIBA HRVATSKE - Jedi što vrijedi“ bit će predstavljena u Zagrebu na Trgu bana J. Jelačića, 24. studenoga 2011. od 11 do 18 sati
Objavljeno: 18.11.2011, 09:54h