Šibenik je ponovno pokazao zašto je jedno od najkvalitetnijih turističkih odredišta Hrvatske. U prvom dijelu ove godine, do 10. srpnja, prema rezultatima istraživanja u okviru integralnog upravljanja kvalitetom IQM Destination ŠIBENIK, ukupno 6.339 gostiju je putem online platformi ocijenilo svoje zadovoljstvo uslugama i turističkim proizvodima u ponudi Šibenika. Ukupno ocjena zadovoljstva od 92,16/100 govori u prilog činjenici da Šibenik neprestano podiže ljestvicu kvalitete i brige za svoje posjetitelje.
Šibenik kontinuirano radi na unapređenju svojih turističkih usluga, što uključuje smještajne kapacitete, restorane, kulturne i prirodne atrakcije, veliki broj događanja te druge prateće sadržaje. Visoke ocjene koje su gosti dodijelili svjedoče o izvrsnoj kvaliteti svih aspekata turističke ponude.
Za 34 restorana u Šibeniku koja su aktivno uključena u projekt integralnog upravljanja kvalitetom i koja su u sustavu mjerenja destinacijske kvalitete prikupila su 924 mišljenja gostiju (recenzije) i ukupno imaju izvrsnu kvalitetu ocjenjenu sa 90,4/100. Ono što je važno, gosti su posebno pohvalili odličan omjer cijene i kvalitete. Lokacija restorana je ocijenjena sa 96/100, hrana sa 90/100, dok prostora za napredak ima u ponudi asortimana pića, što je primjedba koja se već godinama naglašava u mišljenjima gostiju u mnogim destinacijama.
Od 19 atrakcija koje su u sustavu mjerenja kvalitete, prikupljeno je 1.648 mišljenja gostiju, s visokim prosjekom ocjene od 92/100. Atrakcije svojom ponudom potvrđuju da Šibenik nudi bogatstvo kulturnih i prirodnih sadržaja koji zadovoljavaju visoke standarde kvalitete.
Pet šibenskih kampova ocijenjeno je s prosjekom od 93/100 na osnovi 324 recenzije, s naglašenim porastom u kvaliteti od 11% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Ove ocjene svjedoče o kontinuiranom ulaganju u poboljšanje uvjeta i usluga u kampovima.
Hotelska ponuda u Šibeniku također je visoko ocijenjena. Četrnaest hotela ocijenjeno je s prosjekom od 92,8/100, a izvrsnu kvalitetu hotela ocijenilo je 2.835 gostiju.
Hosteli su ocijenjeni sa 90/100 na osnovi 148 recenzija, dok je privatni smještaj, za 49 mjerenih objekata, ocijenjen sa 90/100 na osnovi mišljenja 650 gostiju. Ove visoke ocjene dodatno osnažuju reputaciju Šibenika kao destinacije koja nudi raznovrsne i kvalitetne smještajne opcije.
Šibenik uz turistički razvoj koji nastoji biti po mjeri čovjeka, uz održivost i odgovorni turizam, nastavlja oduševljavati posjetitelje svojom predanošću kvaliteti, gostoljubivosti i vrijednosti koju pruža.
Ove visoke ocjene nisu samo priznanje dosadašnjim naporima, već i poticaj za daljnji razvoj i unapređenje turističke ponude.
Objavljeno: 22.07.2024, 13:34h