Fotografski Web portal www.myhrpc.com koji okuplja zaljubljenike u fotografiju organizirati će prvo okupljanje fotografa u Šibeniku pod nazivom "Šibenik u kadru". Ovaj projekt je razrađen u svim svojim elementima i to na način da stvori veliko zanimanje za fotografe-sudionike, i da pokaže dodatnu vrijednost Šibenika kao jedinstvene destinacije za fotografe.
Plan i program događanja:
1. okupljanje fotografa i fotografiranje na zadanu temu
2. žiriranje fotografija i odabir najboljih
3. izlaganje odabranih fotografija na jedinstvenoj izložbi
4. proglašenje najuspješnije fotografije
5. postavljanje tzv. "photo point" ploče
1. okupljanje fotografa i fotografiranje na zadanu temu
Okupljanje fotografa biti će organizirano u nedjelju 27.05.2012. Fotografi će fotografirati na temu "Šibenske znamenitosti", te će svaki autor prema svom odabiru u konačnici predati do 5 fotografija.
Program:
- okupljanje fotografa od 10 do 12 sati na lokaciji domjenka. Po mogućnosti osiguran parking. (topli i osvježavajući napici, peciva i sl., dostupan priključak za punjenje baterija i sl.)
- 12:15 obraćanje fotografima od strane predstavnika grada/turističke zajednice/organizatora
- 12:30 - 13:30 upoznavanje grada i foto-lokacija. Poželjno da se organiziraju dva turistička vodiča koji bi bili prisutni na ulicama i mogli dati odgovore na pitanja fotografa.
- 13:30 - 13:45 okupljanje fotografa za obilazak tvrđave sv. Nikole. (prijevoz osobni automobili ili brod za Jadriju)
- 16:00 - 16:45 domjenak
- 17:00 objavljivanje fotografske teme, te službeni početak fotografiranja.
- 20:00(20:30) kraj fotografiranja i okupljanje fotografa. Službeni kraj i pozdravno obraćanje uz poziv za iduću godinu.
- u neslužbenom programu po želji daljnje druženje u restoranu/kafiću, te odlazak gostiju
2. odabir fotografija
U sklopu fotografskih Web portala organizatora www.myhrpc.com objavljuje se tema pod nazivom "Šibenske znamenitosti" na koju autori mogu poslati do 5 fotografija. Nakon 7 dana za prikupljanje fotografija u razdoblju od 5 dana članovi portala glasovati će za poslane fotografije nakon čega će biti napravljena konačna lista prema prosječnim ocjenama.
Osobe iz organizacijskog odbora i to:
Dino Karadžole
Željko Krnčević
Tomislav Krnić
Mario Marotti
napraviti će odabir 30 fotografija na način sto je moguće bolje pokrivenosti prema različitosti lokacija Grada prema sljedećim pravilima:
a) fotografije se odabiru prema prosječnoj ocjeni počevši od najveće prosječne ocjene
b) na istoj lokaciji tj. u krugu od 50 m mogu biti odabrane samo dvije fotografije i to one s najboljom prosječnom ocjenom
3. Izložbe fotografija
Odabrane fotografije će biti izlagane u ljetnim terminima i to na lokaciji na kojoj su nastale. U suradnji s TZ Šibenik biti će tiskani leci koji će sadržavati termine izložbi i mapu s lokacijama izloženih fotografija kao i prikaz rute za obilazak uz naznake posebnih lokaliteta. U sklopu letka / brošure nalaziti će se redni brojevi fotografija, te će gosti upisivati ocjene za fotografije uz obavezno upisivanje kontakt adrese / podataka. Po završetku izložbe sve ispisane fotografije biti će donirane javnoj ustanovi (škola, bolnica, gradska uprava ili sl.)
Svi gosti koji su ostavili svoje podatke na glasačkom listu dobiti će putem e-maila na dan grada Šibenika na poklon pobjedničku fotografiju u digitalnom obliku uz zahvalu na dolasku u Šibenik i obavezni poziv za ponovni dolazak.
4. proglašenje najuspješnije fotografije
opcije:
- stručni žiri uz glasove gostiju
- glasovi gostiju
- glasovi gostiju, finalni odabir u sklopu teme na myhrpc-u
5. "photo point"
na dan grada Šibenika proglašenje najuspješnije fotografije, te postavljanje ploče na lokaciji nastanka fotografije kao "fotografske lokacije" u suradnji s Konzervatorskim uredom i Upravom koja će sadržati fotografiju, ime autora, godinu nastanka, te popis organizatora.
Objavljeno: 23.05.2012, 08:41h