Službene stranice Grada Šibenika
A Podcrtaj linkove  
Grad Šibenik službene stranice

šibenik.hr

Idi na naslovnicu
Otvori sitemap
Zatvori sitemap
SLUŽBENE STRANICE
GRADA ŠIBENIKA

Stara gradska jezgra šibenski je brend za 21. stoljeće

Stara gradska jezgra šibenski je brend za 21. stoljeće

 

 

Revitalizacija srednjovjekovne jezgre okosnica je stvaranja šibenskog brenda. Zaključak je to prezentacije projekta „Priprema za brendiranje grada Šibenika“ koji je danas u Gradskoj vijećnici predstavio voditelj projekta Robert Jakovljević. Ovim projektom Šibenik želi jasno definirati koje su njegove kvalitete koje moraju prepoznavati svi građani i što je ono što želi ponuditi svijetu.

Vizija brenda grada Šibenika srednjovjekovnu jezgru vidi na četiri načina koja se međusobno preklapaju i nadopunjuju; kao muzej na otvorenome; kao mjesto na kojem živi domicilno stanovništvo sa svim potrebnim sadržajima; raznolikost usluga i proizvoda kroz dovođenje u funkciju 17.000 m2 poslovnog prostora u prizemlju stambenih objekata u jezgri te kao turističko mjesto, adaptacijom stambenih prostora od prve etaže naviše.

„U Šibeniku već postoji niz dobrih inicijativa koje treba povezati i dati im zajedničko ime, a upravo to želimo postići brendiranjem grada“, istaknuo je voditelj projekta Robert Jakovljević.

U vremenu modernih medija i otvorenog tržišta Šibenik se odlučio predstaviti svijetu jasnim, identitetom te isplaniranom vizijom i strategijom. Zato je pristupio projektu pripreme brendiranja koji je mnogo više od vizualnog identiteta i logotipa kao što se to najčešće misli.

„Da bi se Šibenik učinkovito mogao natjecati na tržištu kao brend, treba biti prepoznatljiv . Pritom naše prednosti želimo posložiti u karakterističnu i atraktivnu cjelinu, kako bi ih pretvorili u alat vlastite promocije i uspjeha“, istaknuo je šibenski gradonačelnik dr. Ante Županović.

Brendiranje mjesta (place branding) je marketinška strategija redizajna ili stvaranja novog korporativnog identiteta kroz korištenje zajedničkih simbola, dijeljenje istih vrednota i stvaranje zajedničkog proizvoda. Ukupno 47 stručnjaka radilo je na analizi postojećeg imidža grada, konkurentnosti i snage te trendova na području urbanizma, povijesti, umjetnosti,sociologije, turizma. Složili su se da brendiranje grada treba biti u okviru šibensko – kninske županije, a unutra te cjeline srednjovjekovnoj jezgri pripada osobito mjesto. Prednost takve jezgre je moć okupljanja unutrašnje i privlačenje vanjske javnosti. Revitalizacija ove potencijalne atrakcije u samom centru grada može biti onaj presudni pokretač razvoja kakav je srednjovjekovnoj zajednici u Šibeniku bila gradnja katedrale.

Četiri su ciljane skupine čiji život i rad oblikuju srednjovjekovnu jezgru kao proizvod:kulturna javnost, stanovnici jezgre i vlasnici nekretnina, poduzetnici u turizmu, poduzetnici u trgovini. To su subjekti koje treba ujediniti pod zajedničkom vizijom po kojoj će Šibenik postati prepoznatljiv unutar sebe i prema svijetu.

Nakon prezentacije, a u okviru priče o brendiranju, u restoranu Gradska vijećnica svoje proizvode predstavili su Ivo Močić, vlasnik restorana; Vinarija Vinoplod Šibenik; DO - ručak, vlasnice Jasminke Tanfara; proizvođač vina Džapo i Giro caffe, vlasnika Zlatka Vukičevića. Svima im se ovim putem još jednom zahvaljujemo na odazivu i suradnji. 

 

 

  Objavljeno: 22.01.2013, 10:45h