Revitalizacija srednjovjekovne jezgre okosnica je stvaranja šibenskog brenda. Zaključak je to prezentacije projekta „Priprema za brendiranje grada Šibenika“ koji je danas u Gradskoj vijećnici predstavio voditelj projekta Robert Jakovljević. Ovim projektom Šibenik želi jasno definirati koje su njegove kvalitete koje moraju prepoznavati svi građani i što je ono što želi ponuditi svijetu.
Vizija brenda grada Šibenika srednjovjekovnu jezgru vidi na četiri načina koja se međusobno preklapaju i nadopunjuju; kao muzej na otvorenome; kao mjesto na kojem živi domicilno stanovništvo sa svim potrebnim sadržajima; raznolikost usluga i proizvoda kroz dovođenje u funkciju 17.000 m2 poslovnog prostora u prizemlju stambenih objekata u jezgri te kao turističko mjesto, adaptacijom stambenih prostora od prve etaže naviše.
„U Šibeniku već postoji niz dobrih inicijativa koje treba povezati i dati im zajedničko ime, a upravo to želimo postići brendiranjem grada“, istaknuo je voditelj projekta Robert Jakovljević.
U vremenu modernih medija i otvorenog tržišta Šibenik se odlučio predstaviti svijetu jasnim, identitetom te isplaniranom vizijom i strategijom. Zato je pristupio projektu pripreme brendiranja koji je mnogo više od vizualnog identiteta i logotipa kao što se to najčešće misli.
„Da bi se Šibenik učinkovito mogao natjecati na tržištu kao brend, treba biti prepoznatljiv . Pritom naše prednosti želimo posložiti u karakterističnu i atraktivnu cjelinu, kako bi ih pretvorili u alat vlastite promocije i uspjeha“, istaknuo je šibenski gradonačelnik dr. Ante Županović.
Brendiranje mjesta (place branding) je marketinška strategija redizajna ili stvaranja novog korporativnog identiteta kroz korištenje zajedničkih simbola, dijeljenje istih vrednota i stvaranje zajedničkog proizvoda. Ukupno 47 stručnjaka radilo je na analizi postojećeg imidža grada, konkurentnosti i snage te trendova na području urbanizma, povijesti, umjetnosti,sociologije, turizma. Složili su se da brendiranje grada treba biti u okviru šibensko – kninske županije, a unutra te cjeline srednjovjekovnoj jezgri pripada osobito mjesto. Prednost takve jezgre je moć okupljanja unutrašnje i privlačenje vanjske javnosti. Revitalizacija ove potencijalne atrakcije u samom centru grada može biti onaj presudni pokretač razvoja kakav je srednjovjekovnoj zajednici u Šibeniku bila gradnja katedrale.
Četiri su ciljane skupine čiji život i rad oblikuju srednjovjekovnu jezgru kao proizvod:kulturna javnost, stanovnici jezgre i vlasnici nekretnina, poduzetnici u turizmu, poduzetnici u trgovini. To su subjekti koje treba ujediniti pod zajedničkom vizijom po kojoj će Šibenik postati prepoznatljiv unutar sebe i prema svijetu.
Nakon prezentacije, a u okviru priče o brendiranju, u restoranu Gradska vijećnica svoje proizvode predstavili su Ivo Močić, vlasnik restorana; Vinarija Vinoplod Šibenik; DO - ručak, vlasnice Jasminke Tanfara; proizvođač vina Džapo i Giro caffe, vlasnika Zlatka Vukičevića. Svima im se ovim putem još jednom zahvaljujemo na odazivu i suradnji.
Objavljeno: 22.01.2013, 10:45h