Danas je u Gradskoj vijećnici održana prezentacija projekta „Razvoj turističko-marketinške strategije grada Šibenika uz prikaz vizije i misije te marketinškog miksa“ kojeg su izradili studenti Međunarodnog turističkog menadžmenta (MBA) sa Hochschule Bremen, University of Applied Sciences, pod vodstvom svojih profesora: prof. dr. Felix Bernhard Herle, voditelja studija i Regine Hink, koordinatorica studija .
Studente su uvodno pozdravili Danijel Mileta, zamjenik gradonačelnika i Tanja Radić- Lakoš, prodekanica za nastavu Veleučilišta Šibenik.
„Nama je izuzetno drago što ste prepoznali grad Šibenik kao mjesto gdje možete nešto naučiti i to što ste naučili predati nama na korištenje. Ovo je prvi put da ovoliki broj dolazi u Šibenik sa svojim profesorima i da radi ovako dubinsko istraživanje na ovu temu. Ako se ikad poželite vratit u Šibenik uvijek ćete biti naši dragi gosti.“, rekao je zamjenik gradonačelnika Danijel Mileta.
Studenti su na desetodnevnom boravku u Šibeniku u okviru studijskog programa iz kolegija Destinacijski menadžment, a proučavali su potencijale Šibenika, uz prijedloge poboljšanja u onim sferama koje još nisu dovoljno kvalitetno zaživjele.
Njihov konačan zaključak je kako Šibenik ima izniman potencijal turističkog razvoja kao grad istinske izvornosti (autenticity) koju su, po njihovom mišljenju, konkurentski gradovi Zadar i Split izgubili u pretjeranoj komercijalizaciji. Ali prepoznali su nedostatak brenda u Šibeniku te lošu povezanost imidža i promocije na kojoj svi dionici u turizmu moraju ustrajati.
Na posljetku, studenti su predložili novi slogan za grad: „So True, So Šibenik“.
Pročelnik za gospodarstvo, poduzetništvo i razvoj Matija Bumbak pohvalio je rad studenata, istaknuvši da će Grad Šibenik primijeniti sadržaje studije u svom radu. „ Drago nam je čuti da su upravo Šibenik uočili kao najatraktivniji dalmatinski grad, u kojem vlada ugodna atmosfera i u kojem se osjećaju, kako su rekli, kao doma.“, zaključio je Bumbak.
Objavljeno: 27.04.2017, 14:09h