Turistička zajednica Grada Šibenika uz podršku Grada Šibenika, Hotelske kuće Solaris i Nautičkog Centra Prgin inicirala je niz akcija koje za cilj imaju povećanje broja domaćih turista. U suradnji s marketinškom agencijom Nukleus iz Zagreba koja u svojim referencama ima zavidan broj uspješnih kampanja u bankarskom, prehrambenom i turističkom sektoru, obavljene su analiza i segmentacija tržišta. Sukladno rezultatima, osmišljena je marketinška kampanja i plan aktivnosti iste, u sklopu koje će od 15. lipnja započeti dvotjedna kampanja medijske promocije grada Šibenika na domaćem tržištu. Kampanja će se ''voditi'' na području Zagrebačke, Varaždinske i Međimurske županije gdje će biti postavljeno 50 billboarda, 12 citylighta, te će se emitirati 30 radio priča na zagrebačkoj Radio Anteni. Naglasak će biti stavljen na bogatu turističku ponudu grada Šibenika i jedinstvene prednosti koje ima ova idealna destinacija za obiteljski odmor. Mnogobrojne obitelji iz različitih krajeva Europe i svijeta svoje najljepše dane u krugu najmilijih provode upravo u Šibeniku – gradu prijatelju djeteta. Stoga su si šibenski turistički djelatnici ove godine dali truda da kao idealna destinacija za obiteljski odmor budu prepoznati i na domaćem tržištu.
Poslušajte radijsku reklamu kampanje
Objavljeno: 14.06.2010, 14:55h