“Brojke potvrđuju da je turistička ponuda u Šibeniku iz godine u godinu sve bolja i na to smo jako ponosni. Trudimo se razvijati raznovrsnu ponudu kojoj je zajednički nazivnik kvaliteta. Bogata kulturno – povijesna baština, festivalska ponuda, razvoj kongresnog i nautičkog turizma razlozi su da nas kao destinaciju biraju domaći i strani gosti, obitelji s djecom, poslovnjaci i mladi ljudi”, kazao je gradonačelnik Željko Burić.
Vodeći pružatelji smještajnih kapaciteta i dalje su šibenski hoteli koji su ostvarili 127.677 noćenja, što je porast od šest posto u odnosu na lanjski kolovoz i rezultat koji Šibenik svrstava među 10 destinacija Hrvatske prema hotelskom turističkom prometu. Za dva posto veći je i broj noćenja u kampovima na području Grada Šibenika u kojima je samo u ovom mjesecu noćilo 91.059 gostiju, dok je u segmentu privatnog, obiteljskog smještaja noćilo 150.198 gostiju, odnosno jedan posto više nego prošle godine. Značajno povećanje broja noćenja ostvareno je, u segmentu privatnog smještaja, na području naselja Dubrava gdje je zabilježeno 21 posto više gostiju u odnosu na isti mjesec lani.
Na razini godine, u prvih osam mjeseci ove godine Šibenik je kao turističku destinaciju biralo 246.577 gostiju, što je čak 9 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, a od čega je bilo 208.226 stranaca. Promatrajući razdoblje od siječnja do kolovoza ove godine, u Gradu je boravio 38.351 domaći gost, što je rezultat koji Šibenik smješta među deset hrvatskih destinacija koje biraju domaći gosti i u tom razdoblju.
Objavljeno: 13.09.2019, 13:05h