U organizaciji šibenskog centra Trokut, ove godine se održala prva Think Future ICT konferencija koja je okupila međunarodne i domaće dizajn kreativce, stručnjake s područja podatkovne znanosti, entuzijaste i sve one koji žele znati nešto više o svijetu koji tehnologija omogućuje.
Pretekla tri dana preko Trokutove pozornice prodefiliralo je 12 predavača kroz deset predavanja i jednu panel raspravu. Svi oni na sebi svojstven način otvorili su svijet vrlih novih tehnologija koje su na velika vrata stigle i u Šibenik. Trokutova tribina bila je forum za raspravu o ovim tehnologijama i trendovima, njihovom utjecaju na svakodnevni život, a raspravljalo se i o tome kakva nas budućnost čeka.
Prvog dana pažnju su privukli svjetski stručnjaci iz Engleske tvrtke Intuita consulting koji govorili na koji se način koriste naši podaci, koja su ograničenja GDPR-a, kako se procesuiraju podaci u realnom vremenu i tko sve to regulira. Cally Clift, Hrvoje Jerković i Darren Timmons su zaslužni za nove spoznaje o umjetnoj inteligenciji, strojnom učenju i zaštiti osobnih podataka u virtualnom svijetu.
Drugoga dana bilo je riječi o projektima stanara Trokuta koje razvijaju već dvije godine uz zaključak kako dobri projekti ne poznaju granice. Na put do Kine prisutne je poveo Frane Bilić, autor VR igrice koja se ubrstila među top 10 na kineskom tržištu. Antonio Meić, pak, predstavio je svoga bliskoistočnog poslovnog partnera Naifa Mulaeba s kojim zajednički razvija prvu e-commerce gaming platformu. Za kraj drugog dana, tri grafičke dizajnerice - Franka Bujas, Lucija Grubić i Antonija Škugor sudionike konferencije uvele su u dizajn metasvijeta, odnosno u metaverse.
Zadnjeg dana konferencije tvrtka Teltech iz SAD-a pomogla je odgovoriti na mnoga pitanja o tome kako se upravlja tehnologijama, procesima, proizvodima i korisnicima, a da se pritom ne izgube konci. Generalni menadžer Teltecha, Patrick Falzon objasnio je tehnike skaliranja proizvoda, a Nikola Brežnjak je uvjerio prisutne da upravljanje remote timovima nije nemoguća misija kako se na prvu čini. Giulia Porter je predstavila marketinške trendove budućnosti, dok je za kraj Mirna Smrekar objasnila kako se mijenjanju navike korisnika i na koji način to utječe na prezentaciju proizvoda.
„Konferenciju smo s razlogom nazvali Think Future jer smatram da već danas možemo raditi velike korake prema tomu kakvu budućnost želimo zajednički graditi. Trokut čine dvije glavne stvari, dvije glavne vrijednosti a to su upravo ljudi i tehnologija. Kao zajednica možemo diskutirati različite teme, trendove i zajednički odabrati u kojem smjeru ćemo ići naprijed i pritom integrirati tehnologiju da bi nam život bio što bolji. Ovogodišnji Think Future se fokusirao na nove tehnologije, dok će se već iduća baviti povezivanjem tehnologije s klimatskim promjenama i zdravstvom" - istaknula je Diana Mudrinić, direktorica Trokuta.
Objavljeno: 07.10.2022, 12:07h