Projekt izrade vizualnog identiteta i slogana kulturne turističke ponude Šibenika realiziran je u okviru Revitalizacije Tvrđave sv. Mihovila. Izradila ga je agencija Kreator[atk] iz Šibenika, u suradnji sa samostalnim dizajnerom Antoniom Šunjergom. Nastao je kao plod višemjesečnog istraživanja i kreativnog rada. Kao polazišna osnova poslužila je studija Roberta Jakovljevića „Priprema za brendiranje grada Šibenika“. Provedeno je i istraživanje, na 250 ispitanika iz 33 grada, koji su odgovarali na pitanja o simbolima i zadovoljstvu turističkom kulturnom turističkom ponudom Šibenika, a čije ćemo rezultate također iznijeti na prezentaciji.
Vizualni identitet kulturne turističke ponude Šibenika koristit će se prvenstveno u turističkoj promociji kulturnih događanja na Tvrđavi sv. Mihovila, ali i promociji cjelokupne kulturne baštine i događanja u Šibeniku. Želja nositelja projekta je da promocija zajedničkog vizualnog identiteta kulturne i turističke ponude bude prvi značajni korak u objedinjavanju dva svijeta koja imaju mnogo dodirnih točaka.
Objavljeno: 01.04.2014, 11:06h