U prvoj fazi radova na otoku krenulo se s rašćišćavanjem otoka i prilagođavanjem terena za građevinske radove. Slijedi izgradnja i osposobljavanje te puštanje u funkciju smještajnih kapaciteta i popratnih jedinica. Faza izgradnje i opremanja u ovoj godini uključuje adaptaciju i uređenje postojećih objekata, postavljanje i izgradnju smještajnih kapaciteta na otoku, izgradnju zabavnih i ugostiteljskih sadržaja s pripadajućom infrastrukturom, uređenje pristupnih prometnica, elektro-energetske priključke, uređenje okoliša...
Planovi, točnije broj smještajnih jedinica u sezoni 2016. će u manjoj mjeri biti smanjeni u odnosu na prvotno planirano. Direktan uzrok je lošije stanje infrastrukture zatečeno prilikom detaljnih analiza lokacije. Ipak, plan je ispunjenje kvote od 1500 gostiju na tjednoj razini, te ostvarenjem od oko 100.000 noćenja na području Obonjana i grada Šibenika. Iz prodajnog aspekta, ovo je i više nego odlična brojka. U narednim godinama ti će rezultati dodatno rasti s jačanjem branda i ukupnom ponudom. Već u drugoj sezoni poslovanja, planira se ostvarenje povećanja broja noćenja za 50% i ukupan broj od 150.000 noćenja u sezoni 2017.
U prvoj godini će u projekt biti uloženo približno pedesetak milijuna kuna minimalnih ulaganja. Bitno je naglasiti kako su svi uvjeti adaptacije i infrastrukturne prilagodbe dogovoreni i biti će provedeni u realnim okvirima. Ideja investitora nije „betoniranje otoka“ već ulaganje u novi vid turizma baziranog na modernom pristupu ekološke održivosti.
Infrastruktura će u narednim godinama biti nadopunjavana smještajnim i sadržajnim jedinicama što će direktno utjecati na povećanje kapaciteta iz sezone u sezonu.
Plan je do početka sezone stvoriti uvjete za početak rada ove buduće idilične, održive, odmorišne destinacije koja će biti bazirana na kreiranju posebnog i iznimnog ugođaja. Otok Obonjan će biti prva otočna destinacija u ovom dijelu svijeta specijalizirana i infrastrukturno koncipirana za kreiranje i pružanje modernog turističkog doživljaja na područjima umjetnosti, glazbe, održivog življenja, wellnessa, gastronomije i tehnologije za turiste i posjetitelje iz čitavog svijeta.
Već u okviru pripreme ljetne sezone 2016. Obonjan kreće s jakom promotivnom kampanjom koja ima za cilj stvoriti jak imidž otoka na globalnoj razini. Cilj je pozicionirati otok kao destinaciju vrhunske ponude i iznimnih turističkih mogućnosti.
Objavljeno: 19.01.2016, 10:54h