U prijepodnevnom dijelu seminara eksperti iz SAD – a predstavit će praksu i dokazane marketing strategije za produljenje sezone, a poslije podne slijedi interaktivna radionica svih sudionika.
Kontinuirana suradnja u radu s hrvatskim turističkim stručnjacima pokazala je da turistička sezona u Hrvatskoj traje samo četiri mjeseca, dok naša priroda, povijest, kultura i ljudi mogu privući turiste tijekom cijele godine, smatraju američki stručnjaci.
Stoga je, uz punu potporu hrvatskog Ministarstva turizma, regionalnih turističkih zajednica i općina, te u partnerstvu s gardom Minnesote i programom „National Guard State Partnership“ koji taj grad provodi, organiziran ovaj interaktivni seminar u cilju produženja sezone. Rasprava će se temeljiti na vrlo uspješnom turističkom marketinškom programu koji se provodi u Minneapolisu, Minnesota, poznatijem kao "Upoznaj Minneapolis."
Na seminaru će se sudionicima prezentirati programi i metode razvijene u Minneapolisu koje se koriste u promicanju razvoja turizma tijekom cijele godine, a uključuju marketinšku praksu i uspješno brendiranje. Sudionici će imati priliku podijeliti svoja iskustva s kolegama i američkim stručnjacima i tako ojačati započetu suradnju u cilju stvaranja platforme za komunikaciju između djelatnika u turizmu i gradskih i regionalnih dužnosnika, kako bi kreativnost, vizija i inicijative mogle napredovati i provoditi se u praksi.
Objavljeno: 09.05.2013, 10:24h