Direktor Gradske čistoće Stipe Tomičić je izrazio zadovoljstvo što je nakon nepunih 5 godina završena I faza radova i što je svih šest ugovora, osim onog za sanaciju odlagališta u Pirovcu koji bi trebao biti gotov do travnja 2012., realizirano. „Do kraja lipnja 2012. moramo svu dokumentaciju predati EU. Ponosan sam što je Bikarac prvo odlagalište u Republici Hrvatskoj izrađeno po standardima EU s potpunom zaštitom zraka, vode i tla“, kazao je Tomičić. Gradonačelnik je također izrazi zadovoljstvo izvršenim poslom, te je zahvalio direktoru i cijelom timu Gradske čistoće, ali i izvođačima i podizvođačima ma dobro obavljenom poslu. „Najveći dio posla, ali i financijskog dijela leži na Gradu Šibeniku i upravo smo dokazali da smo sposobni i uspješni voditi ovako zahtjevan projekt, te je to još jedan dokaz kako nema potreba osnivati tvrtku na županijskoj razini“, kazao je gradonačelnik. Predsjednik Nadzornog odbora Gradske čistoće mr.sc. Goran Grguričin kazao je kako je to tijelo kroz sjednice pratilo tijek radova i donosilo odluke kojima su stvarane pretpostavke da se posao odradi pod okriljem gradskog poduzeća. „Zadovoljan sam načinom vođenja društva u cjelini, pa onda i projekta Bikarac, što smo zaključili i na našim sjednicama.“, kazao je Grguričin, te najavio uskoro sazivanje 5. Sjednice NO-a. Predstavnik izvođača radova Juro Božić (EURCO) i glavni nadzorni inženjer Želimir Magjer također su pozitivno ocijenili tijek radova i kvalitetu izvođenja.
Projekt Bikarac, financiran uz pomoć sredstava iz ISPA predpristupnog fonda, sastoji se od šest ugovora.
Poseban naglasak je stavljen na odvojeno prikupljanje korisnih dijelova iz komunalnog otpada.
Ugovor za NADZOR RADOVA
Potpisan u travnju 2010. s njemačkom kompanijom FICHTNER u konzorciju s MHM-inženjeringom iz Hrvatske. Na gradilištu Bikarac s predstavnicima nadzora i izvođača održavani su mjesečni i tjedni sastanci na kojima su bili prisutni i predstavnici iz MZOPUG-a, SAFU-a, Grada Šibenika i Gradske čistoće. Ugovor će trajati do kraja 2013. god. kada završava period o obavještavanju o nedostacima koje je izvoditelj radova dužan otklanjati.
Ugovor za NABAVU OPREME i pilot projekt prikupljanja papira
Natječaj je objavljen u travnju 2011. godine i kroz lipanj i srpanj izvršena je ocjena pristiglih ponuda. Nakon što je delegacija EU pregledala i odobrila ugovore isti su u rujnu i listopadu potpisani. Drobilica za građevinski otpad i Balirka za baliranje papira potpisani su sa tvrtkom Kardesler iz Turske. Nabava kanti i kontejnera kao i novi kompaktor potpisan je s tvrtkom Gradatin iz Hrvatske. Utovarivač je isporučen od tvrtke Lager Bašić iz Hrvatske dok će nove kamione isporučiti tvrtka Alfateh iz Hrvatske. Do kraja godine bi trebala stići sva oprema potpisana sa hrvatskim dobavljačima kao i dio opreme iz Turske.
Pilot projekt, koji se već probno provodi, do kraja godine će se provoditi prema ugovoru jer će sve posude biti isporučene do kraja idućeg tjedna.
Ugovor za radove na SANACIJI ODLAGALIŠTA U PIROVCU
Idejni projekt za sanaciju odlagališta u Pirovcu EU Komisija je odbila kao nekvalitetan krajem 2009 godine.
Izrađen je novi idejni projekt na osnovu kojeg je ishodovana i lokacijska dozvola. Natječajna dokumentacija je predana u SAFU sredinom 2010. EU Komisija odobrila je u kolovozu 2011., te je raspisan natječaj . Izvršena je ocjena dobivenih ponuda, te je ugovor poslan u delegaciju na ex-ante odobrenje i potpisivanje ugovora do kraja godine. Završetak radova predviđa se u svibnju 2012.g.
Zadnji sastanak za procjenu stanja ISPA projekata održan je u Zagrebu 8.studenog 2011.g.
Komisija je izrazila zadovoljstvo s izvršenjem ugovora i do lipnja 2012.g. je prema ugovoru krajnji rok za predaju dokumentacije o izvršenju obaveza iz ugovora.
Navedeno je obaveza Središnje agencije za financiranje i ugovaranje.
Ukupna vrijednost projekta iznosi 8,8 milijuna eura od čega se iz ISPA fonda financira 68%
Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost 14,2% i Grad Šibenik 17,8%.
Objavljeno: 13.12.2011, 00:00h