Svi oštećenici, fizičke i pravne osobe na čijoj je imovini od 13. do 18. srpnja 2022. godine nastala šteta uzrokovana požarom, mogu prijaviti štetu na imovini.
Šteta se prijavljuje na ispunjenom PN obrascu - PRILOG 2, koji se može preuzeti:
- na www.sibenik.hr (DOCX verzija - dokument možete preuzeti na dnu stranice),
- u pisarnici Gradske uprave na adresi: Trg palih branitelja Domovinskog rata 1., u Šibeniku (Krešimirov dom)
ISPUNJENI obrazac dostavlja se:
a) slanjem na e-mail: civilnazastita@sibenik.hr
ili
b) poštom na adresu:
Gradsko povjerenstvo za procjenu šteta od prirodnih nepogoda
Trg palih branitelja Domovinskog rata 1, 22 000 Šibenik
ROK PRIJAVE ŠTETA RAČUNA SE:
- od 26. srpnja 2022. godine u 00:00 sati do 02. kolovoza 2022. godine u 24:00 sata.
Sve potrebne informacije oko popunjavanja obrazaca mogu se dobiti putem e-maila: civilnazastita@sibenik.hr
TKO ISPUNJAVA OBRAZAC:
- FIZIČKE OSOBE: Vlasnici nekretnina ispunjavaju obrazac za nekretnine u svom vlasništvu.
Ako se radi o suvlasnicima oni zajednički podnose prijavu.
Na obrazac se upisuju po redu imena suvlasnika i po tom redu se upisuju OIB-i i adrese. Također je potrebno zajednički potpisati obrazac.
Ukoliko vlasnik ili suvlasnici oštećenih objekata nisu u mogućnosti sami podnijeti prijavu iz opravdanih razloga, prijavu mogu u pisanom obliku podnijeti punomoćnici tih osoba putem pošte, uz prijavu potrebno priložiti punomoć.
Vlasnici pokretnina podnose prijavu za svoje pokretnine
- PRAVNE OSOBE: podnose na objektima u svom vlasništvu.
Ukoliko se prijava radi preko internetskih stranica može se skenirati pečat i staviti ga na prijavu.
Pravne osobe koje su u zakupu – za objekte u zakupu podnosi prijavu zakupodavac.